czwartek, 8 grudnia 2016

Wishlist in winter | Xmas #2


Witam Was w kolejnym poście!
Tym razem szybciutko pokaże Wam krótką listę rzeczy które chciałabym / mogłabym dostać pod choinkę - ale z paru ucieszyłabym się również na inne okazje. Także zapraszam! ♥




1. Japoński mundurek.
Już od dłuższego czasu chciałbym go dostać, jak nie na święta to z innej okazji lub tak po prostu. Oczywiście w kolorze czarnym ♥

2. Świąteczne sweterki.
Jest to coś co uwielbiam i co kolekcjonuje (?) Chce mieć ich jak najwięcej i różnorodne ♥

3. Power bank - jednorożec.
Ponieważ mam stary model telefonu, słabo on trzyma baterię, a, że przez najbliższe parę miesięcy nie dostanę nowego,  jest to idealny i praktyczny prezent, bo nie tylko dla mnie ale  dla każdego. A że w kształcie jednorożca...no bo tak ♥

4. Pluszowy jednorożec.
No tajemnicą nie jest, że kocham jednorożce, a o tym pluszaku marzę już od dawna ♥

5. Szalik Slytherin.
Miałam dostać na mikołaja, ale za pózno byłoby zamówienie i by nie przyszło. Mam nadzieję, że dostanę go za rok ♥

♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥
To wszystkie rzeczy z mojej listy. Przyznam się szczerze, że powstała ona teraz na spontanie i od razu zaczęłam pisać notkę. Mam nadzieję, że rzeczy Wam się spodobały napiszcie co Wy bycie chcieli dostać!

Ps. Ten post miał być o moich prezentach mikołajkowych, ale niestety nie miałam kiedy go zrobić, a że w piątek dopiero daje sobie z przyjaciółką to postanowiła, że dodam go w sobotę lub w niedzielę. Także oczekujcie innych postów Xmas! ♥

Szczęśliwych  Świąt

4 komentarze:

  1. Wszystkie rzeczy są mega urocze *o* Zawsze marzyłam o takim japońskim mundurku.

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Szalik ślizgona <3 sama chciałabym dostać jakiś fajny gadżet z filmu

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielki jednorożec? Gdzie można takiego znaleść?? <3
    Lu-na-tyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń