wtorek, 20 grudnia 2016

Świąteczny wystrój pokoju | Xmas #6



Heyoo! Jak przygotowania do świąt? Ja jestem już przygotowana od dwóch tygodni :3 Jednak dopiero teraz tworzę ten post, ponieważ albo nie miałam czasu, albo wracał do domu jak już było ciemno i nie miałam jak zrobić zdjęć...Ale w końcu dałam radę! Przeglądałam ostatnio moje posty świąteczne z poprzednich lat i natrafiłam właśnie na taki sam post i stwierdzam iż jestem z siebie dumna, ponieważ udało mi się doprowadzić pokój do o wiele lepszego stanu ->
 dla porównania klik tu
Zapraszam ♥



Biurko
U mnie dość słabo udekorowane, ponieważ miałam przemeblowanie niedługo przed świętami i ciężko mi było znów coś poprzestawiać (nie miałam pomysłu). Ale różne świeczki, świeczniki, małe choinki, figurki, bańki stojące, takie różne stojące ozdoby. Także można przeprowadzić przez biurko lampki, wygląda to pięknie.

Łóżko 
Jak dla mnie najważniejsze miejsce w pokoju i najcięższe do udekorowania, z tego względu, że jeśli nie ma się typowo świątecznej pościeli to ciężko go udekorować. Wtedy więc trzeba polegać na kolorach, czyli dopierać pościel w kolorach świątecznych : czerwień, zieleń, granat, biel i ozdobne. Świąteczne miśki, jaśki, kocyki, lampki - cudownie wyglądają. Mi dekorowanie łóżka zajęło najwięcej, bo coś ok. 3h.

Choinka
No podstawowy element świąt ♥ W tym roku mam średniej wielkości i cieszę się, że w końcu do mnie trafiła, ponieważ zawsze miałam taką malutką. przyozdobiłam ją głównie na czerwono, bo to według mnie najbardziej świąteczny kolor i wiadomo, że lampek też nie mogło zabraknąć - ślicznie ozdabiają pokoik. 
 Krzesło
Również można ładnie ozdobić, jeśli ma się z oparciem są specjalne czapki mikołaja, jeśli nie to, to kocyk świąteczny lub w świątecznym kolorze, świąteczny sweterek zarzucić.

Drzwi
Ja w tym roku nie zaszalałam użyłam ozdób z przed dwóch lat i tak wiem, że brakuje ''t'' ale moja kochana siostrzyczka zerwała, a nie mam czasu zrobić :C Tutaj możecie wyrazić całą swoją twórczość, napisy, gwiazdki, bałwanki, choinki itd.

 Cały pokoik ♥
Na żywo wygląda o niebo lepiej.
Sądzę, że jest wystarczająco świąteczny i dodaje ducha świąt :3 Dodatkowo prawie codziennie coś w nim zmieniam, 
więc wystrój ciągle jest różny.


I to na tyle tych głównych elementów, mam mały pokoik, więc nie mam za bardzo jak szaleć, ale mi to nie przeszkadza dopóki mogę go ozdabiać jak chcę ♥ A Wy jak ozdabiacie pokoje?




Sayonara!
 じゃあね


7 komentarzy:

  1. Twój pokój to taki przyjemny mały kącik nadający idealnie nastrój Świąt *-* Ozdoby są śliczne i wszystkie jest tak ładnie, idealnie dopasowane ^^ Ja generalnie nigdy nie ozdabiałam pokoju na święta, jedynie co miałam/mam w pokoju to schodki na oknie (nie wiem jak to się dokładnie nazywa) oraz zamiast lampy mam powieszoną dużą tekturową gwiazdę- sprawia bardzo ładne wrażenie :3
    Pozdrawiam ciepło~!
    Akami~

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawie i ładnie to u Ciebie wyglada.
    Ja osobiscie stałam die takim małym Grinchem i choinki nawet nie kupilam hehe

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie Ci to wyszło i widać ewidentny progres. Najbardziej urzekają mnie kolorowe lampeczki przy łóżku, które są... po prostu CUDOWNE I UROCZE. Niestety nie mogę się pokusić na taką ozdobę swojego pokoju, z racji dzielenia go innym domownikiem. W tym roku postawiłam na choinkę z książek.
    Pozdrawiam // Książki w Piekle ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choinka z książek? Musi być cudowna, widziałam taka w mojej ulubionej księgarni 😍

      Usuń
  4. Bardzo Świątecznie i super! Wesołych Świąt :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń