niedziela, 21 grudnia 2014

Święta + świąteczny wystrój pokoju

Hejo Wam, miałam zrobić ten post już z parę dni temu ale nie miałam laptopa i chciałam dokończyć strojenie pokoju więc piszę dopiero teraz,
 ale ostrzegam że będzie w dzisiejszym poście dużo zdjęć ;D

Tak więc zacznę od wesołej wiadomości  ^O^ 

WYGRAŁAM KONKURS EVER AFTER HIGH !!!!

Haahahaha tak kolejny raz :D
jest to konkurs etapowy czyli jest parę zadań i trwa to od listopada aż do stycznia. I są tam 4 klasy wybierasz do której należysz i co chyba 20 dni czy ileś tam jest zadanie domowe które musisz odrobić.
I do wygrania jest wybrana losowa lalka EAH i gadżety EAH 
takie jak :
torba,pamiętnik,książki,parasolka,piórnik to malowania i tablica do pisania a wszytko oczywiście z Ever After High 
 Jak przyjdzie już moja nagroda ta i ze SpongeBoba to Wam pokarzę ;*

 ~*~*~*~*~*~
 Parę dni po Mikołajkach przyszła paczka od mojej starszej siostry Julity, 
w której znajdowały się głównie zabawki dla Nikoli
 ale moja kochana Julcia pomyślała tez o mnie i wysłała mi przepiękną 
 perfumkę z Bi - es :3 Thank You.


 ~*~*~*~*~*~*~*~*~

Po za tym mieliśmy w piątek wigilijkę klasową, 
jednak był to pierwszy raz od hmmm... 8 lat kiedy mnie na niej nie było ;///
Otóż dlatego że nie było mnie 3 tygodnie w szkole 
(zapalnie oskrzeli),
wróciłam w tą środę i nie dałam jeszcze pieniędzy, lecz to nie było ważne
gdyż osoby odpowiedzialne za wigilijke nie zamówiły pierogów  ;_______;
Tak wiem bardzo straszne xD jednak gdybyście Wy mieli złożyć się
po 15 złotych (22 osoby z panią) na same ciastka i przynieść sobie
samemu barszcz + kubek to chyba też by wam się odechciało.
Ponieważ ja uwielbiam obecne święta oraz Wigilje to jestem ''tradycyjna''
czyli ma by czerwoniutki barszcz z uszkami i pierogi, do tego makowczyk
przynajmniej na wigilijce klasowej.
A ja 15 złotych bulić nie będę na same ciastka -_-
No więc ja wraz z Gabrysią zwolniłam się z tej lekcji i poszłam do niej pożegnać się, ponieważ wczoraj wyjechała, a raczej poleciała do Norwegii
i nie będzie jej do 10 stycznia :'((((  SmUtEcEG !
Muszę sobie dać rade ;( :C :( :c ;C ;c


~*~*~*~*~*~*~*~*~
 W środę z Gabrysią poszłyśmy wydrukować ankiety do naszego projektu
i był to dla mnie idealny moment aby kupić rodzicom prezenty bo innej
okazji ani wymówki nie będzie xD
Mamie chciałam kupić album dla dziecka, a tacie kubek z napisem 
'' najlepszy tata na świecie'' - czy coś w tym stylu.
Jednak było to już po 16:00 a mi się nie chciało zapierdzielać aż na miasto,
więc gdy ankiety były gotowe to poszłyśmy do Kauflandu.
W kwestii oszczędzania pieniędzy ekspertem nie jestem :DDD
więc kwota którą dysponowałam to było 20 zł,
 o szaleństwie mowy więc nie było.
 Akuratnie były tam większe albumy, na 200 zdjęć za 20 złotych, 
ale miałam dylemat czy kupić czy nie, jednak za dobrą radą Gabi kupiłam :3
I teraz szczerze byłam bardzo zła na siebie  ( > . < )
Nie dlatego że go kupiłam, ale dlatego że nie popatrzyłam na niego dokładniej i nie wzięłam paragonu !!!
 Otóż gdy go potajemnie rozpakowałam w domu z foli okazało się że ma on
grudki przy końcu, na okładce ;___; :'(
 Byłam załamana, Gabrysia powiedziała żeby ozdobiła to
kolorowymi tasiemkami ale niczego takiego nie miałam,
z hajsami też nie najlepiej więc był kłopot.
Jednaka wczoraj jak sobie siedziałam i o tym myślałam wpadłam na pomysł
. . . .
Znalazłam wstążkę która ładnie  zakrywała te eemmmm ''niedoskonałości''
problemem było przymocowanie jej bez śladu, ostatecznie użyłam
zwykłego kleju w sztyfcie i ładnie zawiazałam.
A oto efekty :
* Zapomniałam zrobić zdjęcie bez kokardki ale można sobie wyobrazić *
Był taki sam tylko że niebieski ( dla chłopczyka)
i dwa inne lecz ten według mnie jest najładniejszy i można w nim
wymienić to zdjęcie na okładce :3

A to jego wnętrze :


~*~*~*~*~*~*~

Nie wiem czy wiecie, ale znajduje się na facebooku w grupie
Usami's Mufins, no mniejsza z tym ;)
W każdym razie było tam wiele postów na temat kartek świątecznych
''komu wysłać ?'' ''kto się wymieni ?'' itd.
No więc ja z paroma osóbkami postanowiłam się wymienić, oczywiście z myślą
o blogu zrobiłam je własnoręcznie.
Miało ich być 6 jednak problemy finansowe zmusiły mnie do tylko trzech kartek :'(  * Przepraszam bardzo te osoby*





ani idealne ale oj tam oj tam ważne że z sercem <3 ;)


~*~*~*~*~*~  
Dobra, w końcu przyszedł czas na najważniejszą i główną część postu 
czyli /.../ pamparapam !!!!!

DEKORACJE ŚWIĄTECZNE ! ^O^  

 To głównie przez to post dodaje tak późno, o chciałam już to wszystko
umieścić razem w jednym poście .
Tak więc kochani zapraszam Was do części dekoracyjnej ;3333 xD
Mam nadzieję że Wam się spodoba.

 1) Pierwsze co wykonałam to ''świąteczne łańcuchy''.
Najpierw miało to być 5 łańcuchów z samymi gwiazdkami, 
lecz stwierdziłam ze to za mało świąteczne i postanowiłam zrobić każdy inny.
Tak więc jest łańcuch z ;
-gwiazdkami
-bałwankami
-choinkami
-mikołajami 
-prezentami
 I znowu się przyznam że perfekto mi to nie wyszło ale naprawdę długo się z tym męczyłam i kiedy skończyłam to odetchnęłam z wielką ulgą.





2)Następną bardzo ładną ozdobą jest dobrze znana
''Gwiazda betlejemska z papieru'' 
Zrobiłam ją wczoraj wieczorem i szczerze to nigdy więcej jej robić nie chce :D
przynajmniej nie taką dużą bo miałam nie mały problem z jej ''stabilnością''
hahaha xD :D
Miałam ja na suficie powiesić ale stwierdziłam że taka jedna wielka gwiazda śmiesznie by wyglądała dlatego powiesiłam ją na ścianie, nad biurkiem.
A apropo biurka to Wam od razu pokażę jego nowy wystrój.
Zabrałam wszystkie szkolne rzeczy, zeszyty i pochowałam.



 Gwiazda :



3) Napisy świateczne.
Miały one zawisnąć na środku pokoju ale niestety nie dało się ich umocować
dlatego wylądowały nad oknami (i tak napisu nie widać).
No widzicie przesadziłam z ozdabianiem tła literek i ich nie widać przez co napis ,,Merry Christmas'' nie za bałdzo da się odczytać leeelp ;ddd
Sami zobaczcie :P


~*~*~*~*~*~
Dobra szału nie było z tymi ozdobami własnoręcznymi,
ja chcę Wam po prostu podać pomysł na dekoracje pokoju ogólnie.
A więc teraz przejdźmy do mego łóżka.

Moje łóżko jest, no jakby to powiedzieć .. ?
trudno udekorować ;////
żeby było ładnie i wygodnie więc w moim przypadku 
ładny świąteczny kocyk, bielutkie poszewki na poduszki aby pasowały
oraz misiak w czapce mikołaja.
Powiem że pomimo że to tak mało to na żywo wygląda to bardzo dobrze.
 Oczywiście Wy możecie bardziej zaszaleć np.jeśli macie łóżko  barierką to możecie tam po przywieszać małe gwiazdki betlejmskie z papieru albo małe choinki, to od Was zależy bądźcie kreatywni ;*  :*  




Dobrze więc teraz idziemy podstawowej ozdoby pokoju na święta
czylii CHOINKA ! ;) jeeej
Uwielbiam udekorowane choinki, ja mam malutką z twarzą i czapką Mikołaja
więc udekorować się jej nie da ale sama sobą jest ładna.
Właśnie wczoraj przyniosłam tą moją oraz dużą do rodziców pokoju, ale nie i dzisiaj ja ubieramy ^_^

  Wokół choinki porozstawiałam przedmioty takie świąteczne.
A więc po lewej stronie na samym tyle znajduje się tekturowa szopka, a ten słoiczek jest nieistotny :D
Mój własnoręczny świecznik, czyli słoik obklejony białą bibułą i obwiązany czerwona tasiemką *tak bardziej świątecznie* i mały prezencik w którym znajduje się naszyjnik który również otrzymałam na mikołajki :)
 Po drugiej stronie mała świąteczna torebka na prezent jak już wiecie od Julitki, ma bardzo ładne wzorki ;>>>>
Aniołek - świeczka którą dostałam na mikołajki, a jest on w aureolce która dostałam od Gabrysi :***

Miałam mieć na tej choince lampeczki ale mam daleko do kontaktu,
dlatego jak kupię je to będę miała przy biurku :3


A o to moja ozdóbka  którą mam na oknie,
czyli święcąca gwiazdka.
Tata specjalnie wczoraj ją mocował żebym fotkę mogła pstryknąć *.*
Dziękuje tatusiu ;***
Bardzo ładnie wygląda od zewnątrz czyli z podwórka ('' * 0 * ' ) /




I ostatnią moją ozdobą jest jemioła.
Jak mogą być święta bez jemioły ?
-normalnie
Dla mnie to bez znaczenia, po prostu mieliśmy dużo gałązek
i powiesiłam sobie na lampie.

~*~*~*~*~*~*~
No mam nadzieję że post Wam się spodobał :)))
Do zobaczonka kochani ^.^

20 komentarzy:

  1. Super blog! Obserwuję <3 Nie wiem czemu ale trochę przypomina mi blog Usami XD

    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga.
    http://roksanaarts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. hihi miło mi dziękuje ( ^_^)/ ja Twój również i czekam na rysuneczki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie zrobiłaś ten wystrój pokoju :) Takie papierowe gwiazdy musiałam robić w szkole na plastykę T^T
    Obserwuję :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post! Piszesz po prostu świetnie i bardzo miło się czyta :** Ja na temat blogów mam raczej mało do powiedzenia ponieważ sama dopiero co zaczęłam, ale widać że twoje posty się nieco wyróżniają od innych i bardzo mi się to podoba *-* :**
    -pozdrawiam serdecznie :3
    Tu jest mój blog: http://yumiart.blogspot.de/?m=1 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I obserwuję oczywiście! :33

      Usuń
    2. Serdecznie Ci dziękuje ;*
      Ja również obserwuję.
      Ps. ślicznie rysujesz ^^

      Usuń
  6. Super! Dołączam do członków! \(=^w^=)/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranej ^^ Świetny dekoracje, papierowa gwiazda najlepsza :3
    http://truskawkowymotyl.blogspot.com/ - dzięki z obserwację :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ^^ oraz nie ma za co, bardzo mi się podoba ;>

      Usuń
  8. Twój blog jest świetne ! Masz bardzo kreatywne pomysły i myślę, że nas zacikawisz jeszcze nie jedną rzeczą :)! Gratulacji wygranej :3 Obserwuję !
    http://otaku-noo-sekaii.blogspot.com/2015/01/top-10-anime.html#comment-form
    ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje staram się i pisze,robię o tym o czym sama bym chciala poczytać ;3
      A ja Twojego bloga obserwuję również, te mi się bardzo spodobał ;>

      Usuń
  9. Hej ;-) Świetny blog. Bardzo spodobał mi się pomysł z choinkami! ;-)
    Jeśli szukasz tanich materiałów do wykonania takich dekoracji polecam hurtownię w której sama zawsze kupuję https://pm-m.pl/272-hurtownia-kwiatow-sztucznych. ;-)
    Pozdrawiam i czekam na kolejne nowe wpisy ;)

    OdpowiedzUsuń