piątek, 5 grudnia 2014

Powrót

Witajcie kochani, minęło pól roku od ostatniego postu :( Ale po prostu nie widziałam sensu pisania, teraz stwierdzam że nadejdą zmiany. Od teraz posty będę dodawała kiedy coś ciekawego się wydarzy lub o jakimś bardziej ciekawszym dniu jak dzisiejszy <3

No może on najciekawszy nie był ale w klasie mieliśmy mikołajki :3 huhu
Wylosowałam Patke a ona mnie ... a dokładniej ona mnie wylosowała a ja się zamieniłam za Patrycję ;*
Aby dobrze trafić z prezentem prosiłam ją o zrobienie listy rzeczy które lubi i żeby mia dała, a ja dałam jej swoją. Długo myślałam nad prezentem *miałam 3 tygodnie na kupienie* ale dopiero w tym tygodniu go kupiłam, dokładniej w środę. Biegałam po mieście jak szalona z Housa do Rossmanna z niego do Pepco itd. wiedziałam jedynie że kupie jej taki śliczny pierścionek kotek w Housie bo dzień wczeniej patrzyłam na stronie Housa i nie urzekł <3

http://www.house.pl/pl/pl/kc636-gld/ring   - - - - - > link do niego


Miałam jej kupić również bardzo ładną bransoletkę z tego sklepu ale gdy ja mierzyłam to była bardzo niewygodna, łatwo się mogła rozerwać więc nie wzięłam jej.
Ostatecznie kupiłam zestaw 4-rech lakierów do paznokci *granatowy, czerwony i brokatowy srebny, złoty* i do tego był jeszcze pilniczek, a zapakowałam w świąteczny woreczek z bałwankiem ^-^
I dzisiaj przed pójściem do szkoły kupiłam jej jkies tam słodycze.
Bardzo się jej spodobało aż mnie zaskoczyło hihi

Ja od niej dostałam też bardzo świetny prezent, a mianowicie śliczną świeczkę aniołka *brokatowego* a ja uwielbiam świeczki, nie wiem co mi się stało ale od czasu Halloween uwielbiam różnego rodzaju świeczuszki, zapachowe,ozdobne <3 love, no i do tego naszyjnik i słodycze ;)
Bardzo fajny :3



Ogółem bardzo miły dzień ;) A moja klasa wspaniała jak zawsze hehe (szkoda że chcą rozwiązać :c )
Omówiliśmy dzisiaj wigilijkę klasową i składa się po 10 zł na pierogi, barszcz, krokiety i pieczemy jakieś ciasta.


Miałam dzisiaj nocować u Gabrysi ale postanowiłam że jak coś to jutro bo rano chcę być z siostra przy prezentach :3 hihi Zapytam się jeszcze mamy i powiem Gabrysi. Nie mogę się jutra doczekać, nie wiem dlaczego ale mam wrażenie że stanie się coś fajnego < ( ^ o ^ ) > może moja paczka przyjdzie ...

AAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! bo ja nie napisałam wygrałam maskotkę z serio Spongebob i magazyn Sponga i z niecierpliwością czekam na nią :* To już mój drugi wygrany konkurs, pierwszy to był Ever After High - lalka edycja limitowana - miałam 3 miejsce :3 Była to niespodzianka bo kompletnie zapomniałam o tym konkursie i jak sobie po szkole siedziałam z Daria *na szczęście nie daleko od domku* to mama zadzwoniła do mnie że jest do mnie paczka i żebym się pośpieszyła bo kurier nie chce im zostawię przesyłki, jak się z Darią zerwałyśmy że aż się za nami kurzyło. Na początku myślałam że to od mojej znajomej która miała mi wysłać paczkę na urodzinki ale ona w Warszawie nie mieszka, i  jak otworzyłam *po dłuższym zasie :D * tą paczkę, takie megaśne pudełko to w środku było ... kolejne pudło :D myślałam że się załamie bo nie mogłam rozkleić tego pierwszego a tu na mnie drugie czeka, na szczęście przy tym było łatwo, Zobaczyłam grubą księgę *na początku myślałam że z Hogwartu*  a to okazało sie być pudelkiem :D (tak kolejnym haha ) w którym była, no i jest lalka EAH *o* Wpadłam w Euforie normalnie, nie mogłam pohamować szczęścia, bo niby ja taki wielki pechowiec mogłaby coś wygrać, a szczególnie taką lalke ?  No jak widać mogłam i wygrałam :D A potem okazało sie że była taka akukcja (za granicą) gdzie kosztowała 794 zł ;___; tak wiem masakra . . . Jak taka lalka może tyle kosztować ? Sama nie wiem ale postanowiłam dać ją mojej siostrze pod choinkę, nie będę jej trzymała w gablotce przecież hehe ;D



No a teraz wygrana ze Spongebobem <3 jeeej hahaha
>dwie wygrane
> nagle tak dużo wiary w siebie
>głupie dziecko się jara
> dziecko down które bierze udział w konkursach dla dzieci
>cieszy się z głupiej lalki i maskotki
>dziecko słońce
> gimbusowskie strzałki :D haha


No to ja kończe bo idę wcinać bajaderke ;3 Jak przyjdzie paczusia to wam pokarzę, już chce !! <.<
No to papapa :*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz