niedziela, 7 grudnia 2014

Mikołajki ( ^ o ^ )

Witajcie ! :3 nie miałam wczoraj czasu napisać ani siły dlatego piszę dopiero teraz :P>> Jak Wam minęły mikołajki ? >> Co dostaliście ? ;)Ja na początku myślałam  że dostanę jedynie to co sama sobie wygrałam czyli kapcie pieski, ale jednak dostałam więcej ^ _ ^ hoho       Pomijając fakt że w sobotę moja siostra zdarł mnie o 8 rano z cieplutkiego i milutkiego łóżeczka ;__;tylko po to żeby pokazać mi swój prezencik . . . No oczywiście że musiałam pójść zobaczyć co takiego dostała *mimo że wiedziałam co* a następnie poszłam do swojego pokoiku i co tam znalazłam ? na parapecie torba z prezencikiem     <  (  * O  *  )  > jeeej !! <3  

A o to co znajdowało się w torbie * zapomniałam o czapce *



Lampka ze ślicznym różowym króliczkiem, świeci na różne kolory oraz na jeden stały.
Jest na baterie oraz można ją podpiąć do komputera za pomocą dołączonego kabla aby świeciła 
nawet bez baterii, a góra się odkręca.




Moje kochane bamboszki :3 hihi
Są to ''pieski'' *według mnie to mieszaniec z myszą i królikiem :D* haha
Miałam z nimi mały problem ... a mianowicie taki
że nie wiedziałam który kapeć na którą nogę :D haha ale tata wytłumaczył mi 
że noski piesków muszą iść w do siebie xD ;)


Najlepszy kocyk, Kraina Lodu <3
Jest milutki, mięciutki i cieplutki *_* Idealny na chłodne dni


Ozdobna sówka zawieszka ;3
Jest zrobiona z filcu, ma ruchome oczka oraz wiszące wstążeczki z koralikami
Wisi u mnie na drzwiach i bardzo ładnie wygląda :)


I ostatnia rzecz czapeczka !! 
Czarna, z białym, miłym w dotyku kożuszkiem,
można ją zapiąć pod brodę lub za głową, jest ze śliskiego materiału,
cieplutka oraz pasuje mi do kurtki hehe ;)
(ahh to selfie :3 ;*)



To są moje wspaniałe prezenciki <33 lofffki hahaha  Słodycze wyjadam siostrze :3 więc bez problemu xDOna dostała ''Mój mały pegaz'' - kucyk oraz lalka Equestria Girls i słodycze, no i teraz ciągle chcę żebym się z nią tym bawiła ..... a ja takt bałdzo nie chce. To znaczy bawię się z nią i jest spoko ale nie chce mi się ciągle w to samo ;? masakraaa Teraz z nią gram w karty, przedtem w domino i tak cały czas, w kółko a najgorsze jest to że jutro do szkoły ;___; tak bardzo nie chcę... dwa tygodnie w domku i już się przyzwyczaiłam do nie nauki :/ Jeszcze jutro jest sprawdzian z fizyki a mnie nie było ;_; :c i nic nie wiem, nie rozumiem po prostu nie umiem! Ja chcę już przerwę świąteczną ! <3  !Mam nadzieje że jutro przyjdzie moja nagroda ze Spongebobem, już się normalnie nie mogę doczekać  
( '  ^  0  ^   '' ) / sam fakt że spośród tylu ludzi mam to 4 bo 4 miejsce ale jednak ;3 

Tak w ogóle to wczoraj mama z Aurelią wróciła do domku, wkurza mnie to że moja mama ma pretensje do Nikoli jak coś za głośno powie czy krzyknie mimo tego że ona nie jest do tego przyzwyczajona bo to dla niej całkiem nowa sytuacja i potrzebuje czasu aby niektóre rzeczy zrozumieć. Tłumacze jej to za każdym razem ale ona mnie nie słucha, jej problem ja stoję po stronie Nikolki ;P 

Sama nie lubię tej nowej atmosfery bo Relka cały czas tylko śpi i śpi  czasem obudzi się bo coś w pampersa zrobiła albo jest głodna, dobra wiem że to maleństwo ale teraz niemożna prawie w ogóle wchodzić do rodziców pokoju żeby jej nie obudzić  -  __  - leelp Jeszcze ja i Nikola jesteśmy chore ( od jakiegoś miesiąca ale ok) kichamy, kaszlemy i mamy katar, a więc żeby nie zarazić Aureli jak będziemy w jej pobliżu będziemy musiały zakładać specjalne maski ... -.-   .-.  no bez jaj !  
/ [  > . <  ] /

Dobra ja mykam bo już mnie oczęta bolą od tego laptopa papa ;*


3 komentarze: