sobota, 10 stycznia 2015

DIY jak zrobić sekretną skarbonkę w misiu/poduszce ?



 Wybaczacie że tak późno piszę, 
ale chciałam na nowy rok zrobić jakieś DIY a do tego potrzebowałam czasu.
Zanim jednak do tego przejdziemy,
to jak Wam minęły święta i sylwester ?
Mi to strasznie szybko zleciało, w ogóle to przez całe święta chora byłam,
no wciąż jestem. Grypa żołądkowa w Wigilię, zakatarzony nos i chore gardełko,
przez całą tą przerwę świąteczną w ogóle nie wychodziłam z domu 
ani z nikim się nie spotykałam,bo chciałam wyzdrowieć. :'(
Ale niestety ostatnio wyszłam dwa dni pod rząd i już się gorzej czuję.
Miło spędziłam ten czas z rodziną, ale tak w ogóle nie czułam tych świąt
nie wiem dlaczego. Prezenty pod choinką były supi ale ogółem to tak nudno
jak nigdy wcześniej, może to dlatego że mamy malutkie dziecko
i mama cały czas leci ją karmić, nie wiem ale mam nadzieję że za rok
będę czuła te święta i Wam również tego życzę  ( ~ . * )


Ale dobra przejdźmy do głównej części posta, po tytule łatwo się domyślić
że w dzisiejszym DIY pokażę jak zrobić skarbonkę misia /poduszkę.
Przez dość długi czas pracowałam nad tym jak powinna ona działać,
 nad jej funkcjonowaniem jednak każdy pomysł okazywał się klapą.
Jednak po mojej ostatniej wizycie u babci olśniło mnie, 
choć przyznam szczerze że troszkę się załamałam tym iż wcześniej nie wpadłam na ten pomysł. 
Bo widzicie początkowo mój ''system'' w skarbonce miał działać przy pomocy pudełka,
ale nic dobrego mi nie przychodziło, mój mały mózg nie pomyślał
że może być to wykonany w prostszy sposób a mianowicie z materiału.

Jest to łatwiejszy oraz wygodniejszy sposób co do wykonania jak również do samego użytkowania.
Nie ma w tym żadnego skomplikowanego działania
 *jak w moich pierwszych pomysłach*
wystarczy poświęcić jedynie troszkę czasu i chęci aby efekty były zadowalające.
Tak więc nie przeciągając przejdźmy do naszej skarbonki. ^^



Potrzebne nam będą :

♥ nożyczki
♥ kawałek materiału
♥ nić i igła
♥ guzik lub zamek błyskawiczny
♥ misiaczek albo poduszka :>





1. Weźmy nasz kawałek materiału i wytnijmy dwa prostokątny,

lub jeden większy który złożymy na pół.
Materiał może mieć dowolny kolor i kształt,
pamiętajmy jednak aby nie był on ani za duży ani za mały.
Ważne jest także by nie był zbytnio szeroki.

2.Po wycięciu należy zszyć dwa *lub 3*  boki 

(te po bokach, łatwiej będzie jeśli złożymy nasz prostokąt wzdłuż ).
Jeśli nie chce Wam się zszywać ''tradycyjnie'' 
to możecie użyć zszywacza, jednak będzie wtedy mniej wytrzymałe.
3. Gdy mamy już wyciętą i zszytą naszą sakiewkę,
 to robimy otwór w naszym misiaczku *lub poduszce*.
( Jeśli macie włochatkowego misia jak ja to będzie to trudniejsze
gdyż może nam się troszkę popruć).
Pamiętajmy aby nacięcie było tej samej szerokości co sakieweczka.

4. Po zrobieniu nacięcia 

watę rozpychamy troszkę na boki i do przodu
 aby nigdzie nie było za dużo 
ani za mało bo wtedy brzydko to wygląda oraz jest jakby niestabilny.

5. Teraz wystarczy wszyć nasz ''woreczek na pieniądze'' ( ^w^) hyhy
Powiem szczerze że nie jest to łatwe, 
na początku było ciężko ale po chwili złapałam hm jakby to wiedzieć ...?
swój rytm i potem szło jak z płatka.
Potem wystarcz włożyć do środka. 
6. Aby nic nie wypadło przyszywamy guziczek *najlepiej malutki*,
następnie po przeciwnej stronie również przyszywamy,
 nie wiem jak to nazwać... taką zaczepkę, zahaczenie ? 
No chodzi o to abyśmy mogli zahaczyć tą pętelką z nici o nasz guziczek,
wtedy będziemy mogli z łatwością otwierać naszą skarbonkę ;3
Jest to bardzo proste, wystarczy od spodu przeciągnąć nitkę,
następnie zahaczyć o guziczek i pociągnąć  tak aby obie strony były przy sobie
a potem przeszyć od góry i zawiązać.
Jedyne co nam zostało to włożenie naszych oszczędności
do własnoręcznie wykonanej skarbonki.
Jest on świetna w ukryciu pieniędzy przed rodzeństwem
lecz nie tylko, możemy ukryć tam co chcemy jeśli tylko się zmieści ;)
Za nie długo to wmontuje w miśka ukrytą kamerkę hahaha   




Mam nadzieję że zarówno post
 jak i sam pomysł i wykonanie Wam się spodobało.
Jeśli macie pomysły na jakieś DIY to zapraszam do komentowania 
i podawania Waszych pomysłów chętnie będę je realizowała.

Dziękuje i do zobaczenia kochani ;*







6 komentarzy:

  1. Słodki pomysł, jednak nie zrobiłabym tego ukochanym pluszakom ;____;
    Ale chętnie kupiłabym jakiegoś, wypchała i zrobiła piórnik/portmonetkę/schowek/może nawet torebkę?
    Bardzo pomocne ^-^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha rozumiem Cie ale można zrobić to również w poduszce ;) Niezrozumiałam tej drugiej części twojej odpowiedzi ;/

      Usuń
  2. Bardzo kreatywnie, ale toć to zbrodnia na pluszakach! nie posunęłabym się do tego, haha :D
    Pozdrawiam cieplutko :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz ciekawe pomysły :D!! Naprawdę ciekawe pomysł, jednak ja trzymam kaske w portfelu ^^.
    Pozdrawiam i zaprawszam do mnie :)
    Otaku-noo-sekaii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejciu, świetny pomysł! I do tego, to takie urocze ;ww;

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł. Takie sweet <3
    Teayeon z http://magic-hell-and-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń