czwartek, 23 lipca 2015

Reaktywacja bloga (✿◠‿◠)


Witam Was serdecznie, po naprawdę długiej przerwie.
O ile pół roku można nazwać przerwą    (个_个) .
Można powiedzieć że mnie ''zablokowało'',
po prostu nie miałam pomysłów na notki i tak jakoś minęło 7 miesięcy.
Powiem Wam, czy raczej napiszę, że na tą notkę zbieram
się już od jakiegoś czasu .
I dzisiaj stwierdziłam że siądę i napiszę w końcu
to co mi w głowie siedzi już od jakiegoś czasu.


Do tej pory motywem przewodnim tego bloga miały być DIY,

jednak stwierdziłam że chociaż mam wiele pomysłów
na rzeczy robione ręcznie nie zawsze mam czas i materiały aby
takową rzecz wykonać.
Dlatego też DIY nie jest już motywem przewodnim
lecz pewnie pojawi się nie raz (o⌒.⌒o).
A więc mój blog będzie teraz bardziej o mnie,
o tym co lubię, czym się interesuję, co mi się podoba, relacje z ciekawych miejsc
(o ile takowe będą (☞゚∀゚)☞), 
czasem jakaś sesyjka takie tam.
Bloga założyłam chyba ponad rok temu, a od tamtej pory naprawdę się zmieniłam.
Więc mój blog również przejdzie przez zmiany,
 jednak wszystko po kolei.

Mam nadzieję że uda mi się stworzyć naprawdę ciekawego bloga
i że z chęcią będziecie go czytać ლ(╹◡╹ლ) .


*******************************************************
********************************************************

Jednak żeby ta notka nie była tak do końca ''pusta'',
parę osób ostatnio powiedziało mi że jestem podobna do Usami-chan
(blogerka, youtuberka, foto modelka).
Osobiście nie uwazam abyśmy
 były podobne.

A Wy co sądzicie ? 
Zostawcie swoją odpowiedz w komentarzu ;)

Tu macie moje oraz jej zdjęcie dla porównania.
(Ja - lewa, Usami - prawa)



Dziękuje bardzo za poświęcenie czasu na moim blogu ;3
Mam nadzieje że jeszcze tu wpadniecie.

Miłego wieczorku ( ` ^ . * ` ) /










11 komentarzy:

  1. Jej! Asami wróciła! Już nie mogę się doczekać notek ^^
    Pozdrawiam ciepło!
    http://mojmalykacikazjatycki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejciu uwielbiam Twoje rysunki ^^
      Masz wielki talent, pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Soreczka, nie jesteś podobna do Usami, za mocno się przejęłaś tym, że kilka osób ci to powiedziało...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie chodzi o to że chce być do niej podobna, dałam dla porównania co ogólnie ludzie myślą żeby notka nie była taka ''pusta''. I nie przejęłam się tylko wykorzystałam pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to fajnie, że już jesteś. Obserwujemy?
    U mnie nowy post, zapraszam.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w reaktywacji, obyś się nie poddała!

    ॐ cute-horror.blogspot.com ॐ

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekamy na nowe posty ;)
    kupin-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. No jasne, że podobna i jeszcze jaka śliczna... ^^

    OdpowiedzUsuń