sobota, 25 lipca 2015

Kawaii fryzury #1




  No witam słońca, witam (⌒.−)=★
Jak się miewacie ? Jak spędziliście pierwszy miesiąc wakacji ? 
Wyjechaliście gdzieś, spotykaliście się z kimś,
 czy może tak jak ja przesiedzieliście cały ten czas w domu leniąc się,
 zamulając, marnując tlen i oglądając anime ? 

A obiecywałam sobie że w te wakacje będę się bawić na całego ... Internet 24/h :')
No ale wróćmy do tematu notki, czyli "Kawaii fryzury". 
Postanowiłam o tym napisać ponieważ sama ostatnio poszukiwałam takich fryzur
 i natrafiłam na kilka ciekawych.
Post podzieliłam na części ponieważ mam dość sporo materiału
 i nie chce Was zanudzić długością notki. 

Dzisiejsza część składa się z filmików pewnej dziewczyny 
 Dakoty Rose znanej jako 'kotakoti'.
 Znana jest z tego że po mistrzowsku przerabia swoje zdjęcia 
oraz filmiki w photoshopie, robiąc z siebie lalkę.
Natrafiłam na nią rok temu 
i zachwyciły mnie jej filmiki ( * 0 * )
Pokazuje na nich jak zrobić świetne "kawaii" fryzury.
 Pomyślałam że może nie każdy o niej słyszał i chciałam się z Wami nimi podzielić.



1. Rose Twintails




2. Pand Hairstyle


3. Baby Doll Hairstyle


4. Big Curly Twintails Without Teasing


 5.Inspired Beaded Ponytail 



6."Harajuku Style" Hair



7. Cute hairstyle



8. Easy Waterfall Braid Hairstyle



9. Ribbon Pigtails



10. Short Bob Cut Hairstyle



11. Cute Easy Winter Hairstyle 



12. Lily Heart Twintails



13.☆* カードキャプターさくらの髪型 *☆ 



14. ロリータ ネコミミ 髪型 



15.Chobits



16. ふわふわフレンチブレイドポニーテール



17. Sailor Moon



18.Sheep Hairstyle



19.キティちゃん髪型 



20. Braided Buns




 To wszystkie filmiki z jej kanału na temat fryzur.
Dziwne bo zdawało mi się że w ubiegłym roku było tego
nieco więcej   <(。_。)>
 Ale różnie bywa z tą moją pamięcią, hehe. 

 Mam nadzieję że notka Wam się spodobała
jak również przydała (●´∀`●)

Dziękuje za poświęcenie czasu na moim blogu.
Zapraszam również na kolejną część
''Kawaii fryzury''.

Miłej reszty dnia ^^ 

6 komentarzy:

  1. Znam ją od jakiś 2 lat i wciąż mnie inspiruje swoim wyglądem *-*
    Niestety ja ze swoimi włosami mam tak, że za grosz nie chcą się ładnie układać w takie fryzury powyżej :"")
    Czekam z niecierpliwością na drugą część notki ^^
    Pozdrawiam!~♥
    http://kawaiinoyumeakamichan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj znam to Akami, Dakota ma właśnie akie śliczne włosy z którymi można zrobić każdą fryzurę. Ja mam krótkie i do tego mi też sie nie niektóre fryzury totalnie odpadają :/

      Bardzo dziękuje za komentarz ^^

      Usuń
  2. Świetny post :). Na pewno pobawię się trochę moimi włosami. Ja tak samo spędzam całe wakacje na internecie, ale cóż :D

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogólnie za Dakotą nie przepadam, nie podoba mi się jej sztuczny look na niektórych zdjęciach, że aż mnie razi. Jednak tutoriale ma dobre, temu zaprzeczyć nie można.

    Dziękuję za komentarz pod moim postem i obserwację c:

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Dakotę, ALE. Mogłabyś przetłumaczyć tytuły filmików, albo chociaż nazwy fryzur - zamiast wklejać krzaczków czy angielskich tytułów możesz napisać na przykład "kocie uszka" czy "kucyki z kokardkami". Inna sprawa, że jej filmiki często są tylko od przodu, a od tyłu niekoniecznie wyglądają dobrze...

    OdpowiedzUsuń