środa, 29 lipca 2015

Kawaii fryzury #2

Konbanwa (`・ω・´)” 
Jakieś plany na wieczór? Jutro ? Resztę wakacji ?
Ja jak na razie mam tylko 'zlot Kapkejsów Rzeszowie'  ^^
W planach jest, gorzej z realizacją.
Próbuje jeszcze mamę przekonać, musi się udać ! 

 Przez te parę dni ''intensywnie'' rozmyślałam nad nowymi postami na bloga.
 Wyszło tak, że mam pomysły na notki aż do końca wakacji,
oraz na początek jesieni (ღ˘⌣˘ღ).
Choć mimo to wciąż mi mało, chce wciąż wymyślać coś nowego i od razu dodawać.
Tym razem na prawdę wzięło mnie do blogowania (o⌒.⌒o).
 
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

Przechodząc do tematu posta, tym razem mam dla Was zdjęcia
''kawaii'' fryzur, prawdopodobnie z japońskich magazynów.
Chciałam zebrać to wszystko razem ponieważ było
porozrzucane po różnych zakątkach google.
W sumie po za kopiuj, obrób, wklej nic nie zrobiłam,
ale mam nadzieję że Wam się przyda.



♥ Długie włosy 









 



























♥ Koczki  ♥







♥ Moje ulubione




♥ Krótkie włosy



















✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

I to na tyle (◕‿◕✿)
Bardzo przepraszam za złą jakoś niektórych zdjęć (。┰ω┰。).
Mam nadzieję że Wam to bardziej nie przeszkadzało.

Żegnam się z Wami na dzisiaj ( ~ . * )
I dziękuje że jesteście !

13 komentarzy:

  1. Nie prawdopodobnie, a na pewno z japońskich magazynów typu KERA czy inne (nie pamiętam dokładnie z jakich moga być te skany). Większość są na gyaru (w zależności od stylu, czy to kuro czy hime, czy też inne).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie byłam właśnie pewna, następnym razem bardziej się doinformuje :3
      Dziękuje ;>

      Usuń
  2. No to właśnie teraz mam już motywację do zapuszczania włosów, bo z takimi do ramion za wiele nie zawojuję. Szczerze mówiąc to skusiłam się zapisać parę tych "skanów" tak na przyszłość, "w razie wu". Zawsze można dokupić doczepki. Poza tym masz bardzo ładny design bloga. Już samą nazwą przypomina mi on bloga Usami, podwaja go fakt, iż wydajesz się być tak samo sympatyczna. Myślę, że jesteś w stanie osiągnąć podobny sukces, potrzeba teraz tylko czasu.
    ~Pozdrawiam, osoba z kapkejków
    +łap też mojego bloga c:
    -> alexy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :3 Cieszę się że przydał się komuś ten post ^^
      Co do włosów to też mam do ramion, troszkę za ale jak tylko sobię postanowię że już ni ścina i zapuszczam to mi cos odbije i sama sobie zetnę.
      I tak wciąż i wciąż, hehe.

      Dziękuje za pozytywny komentarz bloga oraz życzenia sukcesu, to motywuje.
      Również życzę sukcesu na blogu i już na niego zaglądam ;3

      Usuń
  3. No i udostępniam post u siebie na Google c:

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy post, kiedyś napewno wypróbuję kilka c:

    http://mei-eveil.blogspot.com/ <- zapraszam, nowy post :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Niach, będę korzystać, dzięki za taki fajny post :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie fryzury! <3 Zmotywowałaś mnie do zrobienia którejś z nich jutro! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Koniecznie muszę wypróbować niektóre fryzury, a zwłaszcza koczki!

    ॐ cute-horror.blogspot.com ॐ

    OdpowiedzUsuń
  8. W sumie to te fryzy nie są takie trudne do zrobienia... Może sb kiedyś taką zrobię?
    Teayeon z http://magic-hell-and-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń