środa, 5 sierpnia 2015

URL Song Tag



Witajcie ヽ(愛´∀`愛) 
Jak upały ? U mnie właśnie po burzy ^^
Oto kolejny dzień który przybliża nas do końca wakacji.
Już 5 dzień sierpnia, zostało jeszcze 26 i witaj szkoło.
Szybko minęło, ale nie okłamując nikogo wiedziałam że tak będzie.
Rok temu było podobnie, tylko o wiele częściej wychodziłam i wyjeżdżałam.
A w tym roku nic, dopiero od niedawna zaczęłam ponawiać kontakt
 innymi ludźmi, hehe (∩_∩) 

Chcę również poinformować że niebawem zmieni się wygląd bloga,
który będzie odzwierciedlał bardziej mnie.
Nie chcę abyście mnie wzięli za kogoś kim nie jestem .

Dzisiaj przychodzę do Was z '' URL Song Tag ''.
Polega on na dopasowaniu do każdej litery URL waszego bloga,
piosenki która zaczyna się na tą samą literę. 


Do URL Song Tag zostałam nominowana przez Akami-chan ^^
Tu macie jej blog ---- >   http://kawaiinoyumeakamichan.blogspot.com/

 

  Nazwa mojego bloga

Asami Nach 

 



 * A- Amnesia opening. *

* S - Solo Day ~ B1A4 * 

* A - Amazing Grace ~ cover by Rhema Marvanne

* M - Maji Love 2000 % ~ anime ending Uta no prince sama * 

* I - I Will Always Love You ~ Whitney Houston

* N - Nee ~ Fujita Maiko
( opening 1 Hiiro no kakera )
 
* A - Arino mama de ( Let it go Japanese ) ~ Frozen

* C - Crecimos juntos ~ Violetta
* H -Hello ~ SHINee


 I to by było na tyle :)
Starałam się znaleźć piosenki które najczęściej słucham i najbardziej mi się podobają.
Na szczęście tak się złożyło że większość z nich
leci na moim telefonie non stop ( ^ . ^ )
Oby post ten Was nie zniechęcił do mojego bloga.

 Nominuję blogi takie jak : 

1. Hime Chatte
 2. Get your crayon
3.Cute Horror
4.Maluszek Nikkusiek  
5. Usami-chan no youme

Dziękuje za poświęcony czas i powodzenia nominowanym  
 (☆^ー^☆)  

9 komentarzy:

  1. Ile bym oddała teraz za burzę.. za cokolwiek, co chociaż troszkę obniży temperaturę ;_; To nieludzie tak się smażyć :<
    "Let it go" chyba w każdej możliwej wersji fajnie brzmi ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te upału .. to przekleństwo ;___;
      Również uważam że '' Let it go '' brzmi cudownie w każdym języku. W polskim też ujdzie :>

      Usuń
  2. Z całego serduszka dziękuję za nominację! ヽ(>∀<☆)ノ

    ॐ cute-horror.blogspot.com ॐ

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh, te upały są okropne! Mam nadzieję, że się ochłodzi, bo nie wytrzymamy! >.<

    ~ http://mrcroow.blogspot.com/ ~

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja bym chciała właśnie teraz i burzę i deszcz i grad i chłód xDD
    Ciekawe piosenki wybrałaś *o*

    Pozdrawiam
    manokine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnia piosenka - kocham! ❤ 😍😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnia piosenka - kocham! ❤ 😍😊

    OdpowiedzUsuń