środa, 12 sierpnia 2015

Filmowy piknik rodzinny - relacje

Ciao ∩( ・ω・)∩ !
Co u Was słychać ? wykorzystujecie dobrze sierpień ?
Mam nadzieje że tak, ja się ''staram'' no ale cóż nie zawsze się da.
Dzisiaj będzie, jak ja to mówię ' gówno post ', czyli post o wydarzeniu,
spotkaniu czy czymś takim, na żaden konkretny temat.

Dzisiaj byłam na filmowym pikniku rodzinnym.
Oglądaliśmy film '' Pingwiny z Madagaskaru''
na dużym ekranie na rynku.
 
Problem był taki że mój tato wyczytał o tym dzisiaj 
na stronie internetowej naszego miasta jakieś 2h przed pokazem.
Trzeba było posiadać darmowe wejściówki , aby można było mieć miejsca siedzące.
Na początku trzymałam Nikosie ( moją siostre ) na rękach,
a pózniej posadziłam ją na barierkach które były porozstawiane dookoła siedzeń.
Żadna z nas nie była zbytnio zainteresowana bajką,
ponieważ już to oglądałyśmy.

* widok z bocznych barierek *

* widok z tylnych barierek *

Przed rozpoczęciem strażacy zrobili fontannę z węża więc
dzieci mogły się pobawić i schłodzić.
Nikola podczas filmu ciągle tam latała.


W sumie to po za tym można było tylko kupić balona z helem,
coś do picia, popcorn i watę cukrową.

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nagrałam również filmiki. Nie wiem co mi odbiło,
ale pomyślałam że wstawię je na bloga ( ? ).




U mnie w mieście często są jakieś imprezy, 
albo na rynku albo na skansenie.
Pojawiam się prawię na każdej z nich, po prostu uwielbiam
tego typu zabawy ^^ A Wy ?
Chodzicie na swoje miastowe festyny, imprezy, zabawy ? > :3 
 

 ★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Jest już po północy więc się z Wami żegnam.
I przepraszam Was za ten ' gówno post' ,
nie miałam czasu siąść przy bardziej konkretnej notce,
a chcę by posty były regularnie ( ~^~ )
Więc mam nadzieję że mi wybaczycie  .-.
I dziękuje że jesteście <3


Buona notte ( ^ 3 ~ )

5 komentarzy:

  1. Zmieniłaś wygląd bloga, czy mi się wydaje? Bardzo mi się podoba! ~o*
    Ogólnie post bardzo fajny, u mnie również ostatnio zrobili taką fontannę, są na prawdę zabawne.
    Czekam na więcej postów z niecierpliwością i dodaję do obserwowanych! <3

    http://mrcroow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ^^
      Tak zmieniłam wygląd, to znaczy jeszcze nie do końca bo ostatnio brak czasu, ale jeszcze nie jest to zamierzony efekt. Podoba Ci się czy podoba ? ;3

      Usuń
  2. Ale się cieszę, że znalazłam Twojego bloga *.*
    Fajny post, lubię takie imprezy :3 i balooony! ♡
    www.cute-world-by-iris.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejsze, że mogliście spędzić czas w gronie rodziny. :"D Btw. bardzo podoba mi się obecny wygląd bloga!

    ☽ cute-horror.blogspot.com ☾

    OdpowiedzUsuń