piątek, 21 sierpnia 2015

Wyzwanie + plany lekcji

Witajcie  (*´・v・) 
Ostatnio zostałam nominowana przez Amy,
do zaprojektowania własnej etykietki Coca-coli ^^
~ Bardzo dziękuje Amy.

Przyznam że troszkę nad tym rozmyślałam, ponieważ pomysłu nie miałam.
Zrobiłam szkic i uważam że był świetny, ale jak go pokolorowałam ....
Ehh, nie wychodzi mi kolorowanie :/
Dlatego stworzyłam na szybko nowe dzieło które jest o wiele gorsze, 
 no ale cóż, podziwiajcie :

* nie jestem z niego zadowolona *




A ja również nominuję osóbki, takie jak :
  1. Hime Chatte 
  2. Blog bardzo nieciekawy
  3. Sasha
  4. Get your crayon 
  5. Akami-chan 
Macie tydzień czasu .
 Powodzenia ~

 Już jakiś czas temu miałam zamiar zrobić dla Was plany lekcje na zamówienie.
No ale niestety na mojego kochanego laptopa żaden profesjonalszyn
program nie da się ściągnąć, nie wiem dlaczego.
Na moje szczęście, no a Wasze trochę mniej,
mam sprawnego painta, więc go użyłam ;___;
Z daleka, jeśli się przymknie oba oka to wyglądają jeszcze w miarę.
Szału nie ma dupy nie urywa, no ale są.

~ Pastel goth ~ 

~ Kpop - B1A4 ~
#szablon 1   

#szablon 2 

 ~ Kawaii ~

~ Pikachu ~

~ Anime
Kamisama Hajimemashita 

Hiiro no kakera 


 

I to na tyle jak na razie ^^
Co sądzicie ? Opinie * szczere * napiszcie w komentarzu.
Jeśli komuś by się spodobały i chciałby '' na zamówienie '',
to również proszę napisać z czego !  

Miłego dnia ! ( ^ ~ ^ ` ) ./

22 komentarze:

  1. Super ten plan lekcji pastel goth! Będę z niego korzystać <3 Dzięki! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten kawaii plan lekcji, jest taki kawaii (´∀`)♡
    Iris

    OdpowiedzUsuń
  3. Asamisiu, czy mogłabyś zrobić dla mnie plan lekcji z Kuroshitsuji [Grell'em i Sebą] lub z Diabolik Lovers? Poza tym na wszelki wypadek ukradne [bo ze mnie kradziej] plan lekcji z Pikachu, gdyż jest słodki. +aktualnie nasunęło mi się pytanie [nie weim czemu teraz], ale czy masz jakieś kigurimi? Albo jakie chciałabyś mieć?

    ~Sasha
    ~subiektywna-sasha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że zrobię to dla mnie przyjemność ^^
      Kigurimi tak ? Hmm, nie mam ale bardzo chciałabym mieć z Pikachu :3
      Ogólnie to jakiekolwiek bym przygarnęła byleby było słodziutkie ^^
      Jedynie to mam śpiochy z 1D.

      Usuń
  4. Super jest ten plan lekcji! Super post :)
    http://swiatoliikaroli.blogspot.com/2015/08/pizza.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysłowa etykieta. :-D
    Pozdrawiam.
    www.monaries.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodkie te szablony :)
    http://dominikamorys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Biorę sobie pastel goth! :3
    Szkoda, że z k-popu tylko b1a4 ;;;
    Pozdrawiam! <3
    Anem.

    https://kpop-ff-yaoi-polskie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chcesz mogę zrobić z innego zespołu, podpowiem że na pewno robię jeszcze z SHINee :3

      Usuń
  8. Pierwszy bardzo udany!
    Szkoda, że już nie potrzebuje takich rzeczy :<

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie ci wyszła ta etykietka :D
    Super projekty na plan lekcji, pierwszy chyba najlepszy jak dla mnie :))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. No ten pastel goth jest super! "Kawaii" też mnie urzekł. :3
    *Zapraszam do mnie neigeporcelaine.blogspot.com*

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję bardzo za nominację, ale niestety odmawiam zrobienia go. Nie mam czasu na jakiekolwiek posty, ciągle jestem na rozjazdach. I to wyzwanie jest średnie dla mnie i nie w moim guście. Dziękuję jeszcze raz za pamięć ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy blog będę Cię często odwiedzać *o*

    OdpowiedzUsuń
  13. Zostałaś nominowana do Liebster blog award (LAB) więcej informacji na moim blogu :3 ---> http://kawabezkoffeiny.blogspot.com/2015/08/liebster-blog-award.html
    Pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń
  14. Robisz świetne plany! Jeju *^*
    Może to nie Twoje klimaty,ale...czy mogłabyś zrobić mi plan z The Pretty Reckless?^^
    Um,mój mail czy coś~
    lovejarmy@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne, ja też robię sobie plany ;)
    http://solidscript.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne plany lekcji :D Może wezmę sobie ten pierwszy, hihi :3

    OdpowiedzUsuń