niedziela, 25 grudnia 2016

Christmas tag | Xmas #7


Ohayou! Witam Was w kolejnym świątecznym poście  
  Jest to post który w sumie chciałam od zawsze zrobić, od kiedy wiem, że coś takiego jest. Jednak ze względu na to, że kilka osób pytało się mnie o kolejny filmik, stwierdziłam, że jest to również dobry temat na filmik o tematyce świątecznej, po za tym ''mówiąc'' będę mogła lepiej Wam przekazać,  lecz zdaję sobie sprawę, że większość osób przybywających do mnie woli czytać, więc postanowiłam, że na pytania odpowiem pisemnie jak również ustnie, więc będzie można sobie wybrać sposób tagu :3
Na filmiku, argumenty będą bardziej rozwinięte.
Zapraszam ♥




1. Ulubione filmy świąteczne ?
Uwielbiam wszystkie filmy związane ze świętami, większości nawet tytułów nie znam, a są moimi 'ulubionymi', ale no oczywiście '' Kevin sam w domu / Nowym Yorku''.

2. Ulubione kolędy i świąteczne piosenki?
Kolęda to ''Pójdźmy wszyscy do stajenki '', a piosenka to hmmm... chyba ''Co raz bliżej święta''.

3. Czy masz jakieś tradycje świąteczne?
Czy to tradycja to nie wiem, ale co roku Mikołaj ''przychodzi'' po kolacji i wtedy wychodzę z siostrami do mnie do pokoju wyglądać Mikołaja, a rodzice w tym czasie dają prezenty, otwierają balkon, dają śnieg do domu , wszystko robią tak jakby Mikołaj przyszedł :3

3a. Otwierasz prezenty w Wigilię czy w świąteczny poranek?
W Wigilię.

4. Kto w Twoim domu robi dekoracje, a kto ubiera choinkę?
Dekoracje to ja, a choinkę tą  ''główną'' to wszyscy, ale w sumie i tak zazwyczaj wychodzi, że ja sama, bo wszystko musi być po mojemu.

5. Czy wysyłasz świąteczne kartki z życzeniami?
Nie, nie mam do kogo. Albo dzwonie, albo osobiście składam życzenia.

6. Jak wygląda wigilijny wieczór - w dużym gronie czy kameralnie?
Niestety jesteśmy zawsze w tym samym stanie jak co dzień.

7. Masz 12 potraw wigilijnych? Jakie jest Twoje ulubione?
Nie, nie mam, jest na pięcioro, więc na co nam aż tyle, mamy 5 dań a moim ulubionym jest barszcz czerwony - najbardziej wigilijne danie.

8. Kiedy zaczynasz przygotowania do Bożego Narodzenia?
Ja sama zaczynam od początku grudnia, a moja cała rodzina parę dni przed świętami.

9.Jak spędzasz czas po wigilii?
Po zjedzeniu głównych dań odpoczywamy i oglądamy Kevina, potem prezenty, pózniej jemy sałatkę oraz słodkości i dalej coś oglądamy.

10. Posiadasz kalendarz adwentowy?
Nie, zawsze zapominam o nim, a bardzo bym chciała.

11.Co najbardziej lubisz w Świętach Bożego Narodzenia?
Tą cudowna atmosferę, to że ludzie są życzliwi, dobrzy, mili, uśmiechnięci oraz samo spędzenie tego czasu z bliskimi.

12. Jaki jest twój ulubiony zapach świąteczny?
Mandarynki! ♥ Awww...najcudowniejszy i najświąteczniejszy zapach!

13. Odliczasz dni do świąt?
Nie, ponieważ każdy dzień przygotowujący do świąt jest równie wspaniały i każdy chce wykorzystać jak najlepiej i jak najwięcej skorzystać z tej świątecznej atmosfery.

14. Makowiec czy sernik?
Zdecydowanie makowiec! To mój narkotyk...dosłownie ;3

15. Czy masz jakieś wesołe wspomnienia świąteczne?
Hmmm... jakiegoś typowo wesołego wspomnienia nie mam...chociaż jak byłam mała, spędzając święta u babci bez mamy, smutno mi było, że nie dostane prezentu i 25.12 wujek z ciocią dali mi i siostrze, pamiętam, że byłam szczęśliwa ♥ 

Sayonara!
  じゃあね
 


4 komentarze:

  1. O matko! Jesteś przeurocza i Twój blog jest kawaii mocno!
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kawaii! Super się czytało! Szczególnie, gdy w tle leciało Merry Christmas po japońsku :)

    http://annemcosplay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń