poniedziałek, 21 listopada 2016

Jak wprowadzić się w Bożonarodzeniowy nastrój? Asami podpowiada | Xmas #1

Ohayou!

Jak widzicie zaczyna się na moim blogu seria świąteczna ''Xmas''.

 Jestem z siebie dumna, gdyż w końcu od początku bloga udało mi się zdążyć aby tą serię zrobić, bo niestety zawsze albo zapominałam, albo nie miałam akurat jak. Dlatego w tym roku postaram spełnić się własne oczekiwania co do tej serii.

 Nie wiem czy u Was też, ale przez ostatnie dni miałam już świąteczną atmosferę ♥ SPADŁ ŚNIEG! ♥

 Pewnie Wam wspominałam (lub nie) że kocham śnieg i bardzo się cieszyłam, 

bo akurat zakupiłam buty zimowe i na drugi dzień już biała niespodzianka ^^ Ale nie przedłużając przejdzmy do notki.




Tematem dzisiejszego posta są sposoby, aby w ten świąteczny nastrój się wprowadzić. Zaczynajmy! 


   


1.Ozdoby które mają wielki wpływ na to czy w ten nastrój się wprowadzimy. Papierowa gwiazda, albo papierowy świąteczny łańcuch, czy napis ''Marry Chrismas''. Ręcznie robione lub kupowane, jak kto woli C


2.Lampeczki, jak dla mnie to podstawa, oprócz tych na choince lubię mieć je rozwieszone w pokoju, wokół łóżka
i biurka. Na prawdę ślicznie to wygląda i miło spędza się czas w takim oświetleniu.

3.Piżamka, każdy lubi ciepłe, wygodne piżamki, a jak dla mnie najlepsze są z bałwankami, reniferkami czy innymi świątecznymi symbolami, które  wyzwalają w nas miłość do świąt ♥

4.Oprócz piżamek, są również sweterki, ciepłe skarpetki i dodatki typu czapka Św. 
Mikołaja, czy rogi renifera, oraz inne ozdoby na głowę lub douszne. Nie wiem jak u Was, ale mnie strasznie jarają takie rzeczy i będąc ubraną świątecznie od razu te święta czuję.

5.Kubeczki świąteczne, większość ma taki kubek który przez cały rok leży w szafce oczekując na ten wyjątkowy okres świąteczny kiedy w innym kubku pić się nie będzie, tylko w nim. Osobiście jeszcze takiego nie posiadam (jeszcze), lecz jeśli ktoś nie chce kupować kubka to są teraz specjalne naklejki z symbolami Bożonarodzeniowymi na kubki, czy ogólnie naczynia.

6.Maraton świątecznych filmów, to nie jest trudne, ponieważ już w listopadzie zaczynają puszczać filmy o tej tematyce, prawie na każdym kanale, za czym szczerze nie przepadam, ponieważ taki Kevin w pazdzierniku? Nie...to nie przejdzie, to psuje magię tych świąt. W szczególności lubię filmy na kanałach typu Nickeleodeon, Disney Chanel, albo Barbie!

7. KOLĘDY! Zamiast swojego ulubionego zespołu/wokalisty włączmy sobie kolędy, ja je uwielbiam. A jeśli nie kolędy, to piosenki świąteczne/ o świętach. Oprócz słuchania kolęd ważne jest żebyśmy je śpiewali :3

8.Świąteczna pościel, czy to poszewki na kołdrę, poduszkę, czy kocyk i ozdobne jaśki, każde z nich będzie wyglądało cudownie i wprowadzi atmosferę Bożonarodzeniową.

9.Wypieki, ciasta, ciasteczka, babeczki, pierniczki to to, co przypomina nam o tej ciepłej, rodzinnej atmosferze kiedy możemy razem usiąść pooglądać coś i przekąsić.

10.Możemy również zgłosić się do różnych świątecznych akcji. Ja bardzo chętnie pomagam ludziom i sprawia mi to ogromną przyjemność. Jestem w szkolnym wolontariacie i z niecierpliwością oczekuję świątecznych akcji. Zastanawiałam się również nad zrobieniem swojej prywatnej akcji, nad którą się jeszcze zastanawiam (nad szczegółami). Powiem tyle, że rozmyślam nad schroniskiem, ale tsiii :3 #podarujradosc

11. Można zgłosić się do dekorowania miasta czy coś takiego, jak jest taka możliwość. Słyszałam że w wielu miastach jest np. dekorowanie choinki.

12.Ulepimy dziś bałwana? - ja lubię chodzić z moją siostrą lepić bałwanki i jezdzić na sankach, chcę całą tą miłość do świąt Bożego Narodzenia, przekazać mojemu rodzeństwu, a potem moim dzieciom.

13.Jeśli lubicie się przebierać, to załóżcie strój mikołaja, elfa, aniołka itp. I chodzcie po mieście i pozwalajcie dzieciom robić ze sobą zdjęcia. Bo czemu by nie? W tym roku mam taki zamiar :*



I to by było na tyle. W komentarzach podawajcie Wasze sposoby

 Ja ne!


4 komentarze:

  1. Ohayou! :3
    Ależ ja Ci zazdroszczę, że masz u siebie śnieg. U mnie w Holandii niestety śnieg pada co 4 lata, więc niestety jest mała możliwość, że go zastanę. Od kilku lat mam ogromny problem aby wprowadzić się w Świąteczną atmosferę, od 4 lat jej nie czuję. Nie mam pojęcia czym jest to spowodowane...może tym, że jestem starsza? Nie mam pojęcia :< Spróbuję zastosować Twoje porady, myślę, że będą dla mnie bardzo pomocne <3 Pozdrawiam Cię bardzo mocniutko!
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję braku śniegu :/ A w Holandii obchodzi się Boże Narodzenie?

      Usuń
  2. u mnie niestety śniegu brak, był tylko deszcz ze śniegiem, ale cały czas czekam i mam nadzieję, że szybko przyjdzie! <3
    Co do świątecznej atmosfery, to słucham świątecznych piosenek, wybieram się na zakupy po zimowe ubrania, w centrach handlowych panuje juz swiateczna atmosfera :)

    pozdrawiam,
    http://inspirujace.eu/blog

    OdpowiedzUsuń
  3. W poniedziałek jadę na świąteczne zakupy i biorę się za wypełnianie wszystkich punktów z listy :) zapraszam do mnie http://malykawalekmnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń