niedziela, 29 czerwca 2014

Wakacje !!!

Jeej już są wakacje ^_^ co prawda miałam napisać od razu po rozdaniu świadectw jak do domu wróciłam, ale nie miałam jak bo potem poszłam a wczoraj źle się czułam ;P
Ale i tak narazie tych wakacji nie czuję ;/ Najgorsze jest to że moja ukochana klasa 3c już sb poszła ;c A jak przed nimi występowałam to miałam taką tremę że masakra ;_; A jak śpiewałam to już nawet nie wspomnę . . . Ale wyszło :)

I love HOLIDAYS ♥

Pierwszy dzień minął fajnie :) Najpierw z Darią, Anią i Patrykiem poszliśmy do Soprano, a potem już bez Patłyka poszłyśmy się przejść nad San i przez całą drogę sobie śpiewałyśmy, później koło mostu nad tańczyłyśmy poloneza :D joł i spotkałyśmy mojego kolege Szymcia ;3 Potem weszłyśmy do wody i znowu zaczęłyśmy śpiewać :D haha i znowu go spotkałyśmy pozdro ... xD 
Jak już wyszłyśmy z wody to Anka usiadła na jakimś gównie hahaha :D zdarza się ...
Spotkałam się później jeszcze z Kasią i oczywiście spotkałyśmy Szymka ;D 
ehhh ... to był świetny dzień ;]

O a co do tego jak byłam ubrana to macie tu fotke ;)


Sorki za tą pościel ale to było zdjęcie robione u mojej siostry w pokoju bo wszędzie jest zawalone a chcialam wam jeszcze buciki pokazać;) I pierwszy raz od 2 lat z przedziałkiem na środku ;*

1 komentarz:

  1. Bardzo ładny strój i jak zawsze świetna notka ^^
    ---
    http://lifestyle-of-satan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń