niedziela, 6 lipca 2014

Wizyta u cioć . . . my photography

4 dni na wsi a czuje się jakbym była tydzień co najmniej. . .

To powietrze, to niebo, to słońce wszystko takie prawdziwe, naturalne.

Cisza, gęsta mgła w nocy,  rosa, wstawanie o 7 rano, zboża, kwiaty, łąka kocham <3 



 Każda chwila w życiu jest po coś, nie ważne czy dobra czy zła, ale jest po to żeby coś innego mogło się wydarzyć, coś co może odmienić Twoje życie dlatego nie żałuj żadnej chwili w swoim życiu.

 


Siedząc wśród zbóż można wiele wymyślić, nie wiem czy zrobiłam dobrze ale kilkugodzinne myślenie o tym tak zdecydowało ...

W życiu bo­wiem is­tnieją rzeczy, o które war­to wal­czyć do sa­mego końca.




Nie ma zbyt wiele cza­su, by być szczęśli­wym. Dni prze­mijają szyb­ko. Życie jest krótkie. W księdze naszej przyszłości wpi­suje­my marze­nia, a ja­kaś niewidzial­na ręka nam je przek­reśla. Nie ma­my wte­dy żad­ne­go wy­boru. Jeżeli nie jes­teśmy szczęśli­wi dziś, jak pot­ra­fimy być ni­mi jutro? 

No właśnie życie takie krótkie a my tracimy go na smutki, kłótnie, zazdrość i inne pomimo że to nie jest proste to powinniśmy się cieszyć z tego co mamy ponieważ inni mogą mieć gorzej. Przekonałam się o tym, przejmować się jakimiś błahostkami jak kolor ścian w pokoju który mi się nie podoba, bo to jest rzecz nie ważna gdyż ktoś inny chciałby chociaż mieć kąt dla siebie, jakiś dom.



1 komentarz:

  1. Te zdjęcia są cudowne, na prawdę. Uwielbiam klimat pola, wsi, a na tych zdjęciach są cudownie uchwycone <3 Co to za aparat? :)
    ---
    http://lifestyle-of-satan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń