piątek, 18 lipca 2014

Jak zrobić kokarde do wlosów ?

Już połowa wakacji i nareszcie się doczekałam mojego 
wyjazdu na Węgry.
Jutro o 6;00 rano mamy wyjechać
więc wstane ok.4 rano :P
 Nie będzie mnie coś z tydzień i może wpadne
na jakiś fajny pomysł na bloga ;)

Jednak ostatnio, a dokładniej wczoraj wymyśliłam dość 
fajny pomysł.
Czyli Jak zrobić kokardę do włosów ?
Nie jest to trudne i nawet szyć nie trzeba,
potrzebne jedynie są nożyczki, materiał i chęci
(*´・v・)

 
To mój pierwszy taki ... hmmm 
Instruktarzyk? nie wiem jak to nazwać
Ale jak nie będzie coś jasno napisane to bardzo
Was za to przepraszam gdyż się nie rozpisywałam.

Ta kokardka mi nie za bardzo wyszła
Ponieważ głupi materiał
Ale zrobiłam również niebieską która ładniej wygląda (ღ˘⌣˘ღ)

 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 Dzisiaj nabyłam dwie bardzo fajne rzeczy ♡^▽^♡
Obie są w śliczne kwiaty ;)
Pierwszą w nich jest narzuta na łóżko,
A drugą jest ala kosmetyczka
(przynajmniej ja to tak nazywam)




Ta ''kosmetyczka'' jest duża i to jest plus
Rozkłada się i dużo rzeczy się w niej mieści 


(już spakowane ;)

A moim wczorajszym nabytkiem
jest sweet bidon z Hello Kitty (o⌒.⌒o)


Już  lece ciumki dla Was :***

1 komentarz:

  1. Samo czesanie nie jest wcale takie ciężkie jeśli ktoś chce się nauczyć. Zupełnie tak samo jak robienie własnoręcznie biżuterii. Wystarczy zajrzeć do sklepu https://pl.silvexcraft.eu/ i tam mamy całą masę różnych półfabrykatów jubilerskich. Wtedy możemy tworzyć wszystko to co nam się podoba.

    OdpowiedzUsuń