sobota, 12 lipca 2014

Asami Nach

Witajcie, dzisiaj pisze wcześniej coś nowego haha no postarałam się o to ;)
Strasznie szybko mi dzień dzisiaj minął, pewnie dlatego że znowu do 11,00 spałam a potem jeszcze troche czasu w piżamie siedziałam i takiego lenia miałam że masakra. W pokoju nie chciało mi się sprzątać no cóż nie zawsze się wszystko chce ;> No ale inny jest temat mojego posta . . .

Asami Nach - kto to jest ? 
Niektórych może zastanawiać kto to jest, albo co to. 
Otóż Asami jest to japońskie imię które oznacza ''piękna rano''. Kiedyś przeglądałam sobie z ciekawości imiona japońskie gdyż zaciekawiła mnie pewna osoba na asku, i spodobało mi się Asami ale nie wybrałam go ze względu na znaczenie :) No i na asku  zaczęłam używać tego imienia tyle że ja zmieniłam jedną literkę i zamiast Asami było Asumi, po prostu zamieniłam ''a'' na ''u''. Potem przestałam go używać ale ostatnio znowu mi się zaczęło podobać tyle że teraz jest już prawdziwie Asami żeby nie było że nie jest japońskie ;>A Nach to jest niby moje nazwisko japońskie takie wymyślone hehe ;) No a przy tym jeszcze zaczęły podobać mi się anime i takie słodkie rzeczy choć kiedyś nie przepadałam za tym. Przyznam się szczerze że pracuje nawet nad tym żeby się do anime upodobnić, czyli makijaż powiększający oko, uczesanie takie mniej więcej. 

I tak pewnie za niedługo mi to minie bo ja tak mam że coś mi się spodoba i mam na to faze hehe
Ale dzisiaj z tej nudy narysowałam sobie jakąś anime z obrazka i powiem wam że myślałam że gorzej mi wyjdzie ;D co tam że jedno oko jest wieksze od drugiego dopiero się ucze, i jutro też coś narysuje ... może ale raczej tak i postaram się wstać przynajmniej około 9-10 ('*3)


Tak szczerze to ten temat na posta powstał wczoraj wieczorem ponieważ nie wiedziałam już o czym pisać bo nie mam czasu się skupić żeby coś wymyślić ;D  Czekam kochani na jakieś pomysły od was, a może będę wstawiała wam zdjęcia rysunków ? Może to wypali, ale i tak dawajcie mi tu jakieś pomysły o czym byście chcieli np.DIY :) Później zastanawiać nad jakimiś ciekawszymi postami ;// ... Ale wiem że pod koniec wakacji na 100 % będzie seria ''Back to school -powrót do szkoły'' i będę dodawała filmiki na YT ;) o ile chcecie. Dobra spadam, miłego wieczorku wszystkim ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz