sobota, 12 lipca 2014

Sprzątanko w pokoju

Witajcie kochani ;* nie wiem czemu tak nocami pisze, le chyba dlatego że już nie mam nic do roboty i mam wtedy spokój. Miałam wam dzisiaj opisać co takiego się zmieniło w moim pokoiku. 
A więc tak jak wczoraj pisałam przemalowałam kolor, według opakowania jest to kolor Bordowy 32 ale dla mnie to po prostu róż :* 

Na zdjęciu nie widać dokładnie tego różu ale kiedyś wam jeszcz pokaże dokładniej ;)

Jednak kolorek to nie wszystko zmienił mi się również wystrój, co prawda ja chciałam inaczej ale musiałam zrobić tak żeby łóżeczko mi się do końca rozłożyło bo moja kuzyneczka przyjeżdża <3 i będę z nią spała. Pomimo że na początku nie podobało mi się ustawienie mebli to teraz mój pokoik pokochałam (o'^_^'o)

Jeszcze nie wszystko poukładałam bo mnie moja Darusia odwiedziła ale jutro postaram się już wszystko wysprzątać. I jeszcze dokupię parę drobiazgów ;3
Jakieś ozdobne pudełka żeby schować jakieś duperele itd. coś ozdobnego no i takie tam właśnie ;)

A tak wogóle to dzisiaj sobie wstałam po 11;00 ;_; nie lubię tak późno wstawać bo uważam że wtedy szybciej dzień mija. Drugą noc miałam spać z moją młodszą siostrą bo jeszcze nie miałam łóżka przygotowanego, a że ona lubi spać na całym łóżku to w nocy przeniosłam się na miękką kupke z poduszek i tak spałam, rano przeniosłam się na łóżeczko :3 Później zjadłam sobie pyszne płateczki, posiedziałam sobie i poszłam sprzątać w pokoju ;)
(Nie jest to jednak takie łatwe jeśli chce się mieć ładnie i psytulnie w pokoju dlatego musiałam się dużo namyśleć) A później przyszła Daria i powygłupiałyśmy się poczytałyśmy straszne historie

http://straszne-historie.pl/

a jeszcze później jakieś śmieszne 

http://www.yafud.pl/

Ogólnie to fajny dzionek spędziłam, zaczęłam pisać z kolejną osoba na fb :) hehe  ja lece kochani miłych nocek :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz