niedziela, 22 czerwca 2014

Jak zrobić etui na telefon ?

Jak zrobić etui na telefon ? ... ~to proste
Wystarczy kawałek materiału, czas oraz cierpliwość. Jeśli się postaracie efekty będą świetne ;)

1 krok ; przygotuj ; 2 kawałki materiału (jeden grubszy np.dżins drugi cieńszy) , nożyczki, nić(najlepiej mocną)


2 krok ; Z grubszego kawałka materiału wytnij większy prostokąt, możesz przyłożyć telefon żeby sobie dopasować, ale nie wycinajcie bardzo dopasowanego ponieważ będziemy musieli zszyć.


3 krok ; Jak wycieliście już, do przykładając do tego kawałka cieńszy materiał wycinacie taki sam kształt. (nwm czy mnie zrozumieliście ale mam nadzieje).


4 krok ; Po wycięciu już cieńszego materiału zszywamy oba kawałki razem. Najlepiej żeby to była nić która nie będzie się bardzo rzucała w oczy).

   

po zszyciu powinien wyglądać tak ;


5 krok ; Kiedy zszyliśmy już 2 kawałki, należy zrobić kształt etui i zacząć zszywać boki oraz dół (przy zszywaniu materiał który będziemy widzieć na zewnątrz powinien w gotowym etui być w środku). Nie wszywajcie jednego krótszego boku (on będzie na wejście telefonu).

6 krok ; Po zszyciu delikatnie przekręcam etui na drugą strone 

7 krok ; Z tego samego grubszego  materiału wycinamy coś na kształt zapięcia. (Niestety zapomniałam zrobić zdjęcie po wycięciu)

8 krok ; Na górze etui przyszywamy guziczka, a z tyłu zapięcie aby sięgało do guziczka.

I to koniec, nasze etui już gotowe ! :) Co prawda mi nie wyszła jakieś fantastyczne, ale jest nie najgorsze. Możecie je jeszcze ozdobić jak tylko chcecie jakaś kokarda, albo przykleić naklejkę ja nic nie dałam bo uznałam że takie mi się podoba :)
Mam nadzieje że ten post wam się spodobał i że skorzystacie z mojego pomysłu :)


2 komentarze:

  1. Ciekawy post! Od dawna chciałam kupić porządne etui na komórkę, ale większość z nich była nietrwała lub droga.

    Zapraszam do siebie :)
    http://kwasne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie pokazałaś jak zrobić zapięcie, ale i tak bardzo ładnie wyszło Ci to etui, na pewno kiedyś skorzystam :)
    ---
    http://lifestyle-of-satan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń