czwartek, 19 czerwca 2014

Wstępik do bloga

Hej wam, chce was krótko wprowadzić do tego o czym będzie mój blog, z grubsza :)

Więc tak miałam zamiar robić coś w stylu DIY ale ostatnio rzadko cokolwiek sama robię więc raczej często nie byłoby postów. Więc wymyśliłam że będzie to blog taki jakby codzienny, ale nie że pisze co się działo u mnie od rana do wieczora, tylko będę dodawała jakieś zdjęcia no w sensie że postaram się pisać codziennie ale jak tytuł mówi ''o tym co kocham''. Więc znajdą  się tu pewnie jakieś moje zdjęcia z gimnastyki, jakieś moje przygody ? heh  może coś z DIY, coś o modzie, poradniki, jakoś ogólnie zdjęcia no nie wiem jak ma to napisać bo do końca sama pewna nie jestem więc no ... ale wiem na pewno że będę też dodawała filmiki na YT które czasem będą pomagały ? albo uzupełniały jakiś post nie wiem jak to zapisać ;D no i ogólnie też będę nagrywała filmiki ;>

No więc mam nadzieje że mój blog ''rozkwitnie'' i będzie fajny, ciekawy, inspirujący i że się Wam spodoba :)

1 komentarz:

  1. Oj, jak widać rozkwitł i to dość bardzo :D Zaskakujące, że prawie dwa lata temu zaczęłaś swoją działalność blogową a już masz spory rozgłos :) Tak trzymać! :D

    ---

    http://lifestyle-of-satan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń