piątek, 20 czerwca 2014

Happy dzień !

hej ! :D właśnie para chwil temu moje życie stało się szczęśliwsze i zaraz wam powiem czemu ... ale najpierw opowiem wam o moim dniu.

Dzisiaj miałam pracowity dzień, od prawie 12;00 zaczęłam sprzątać pokój a dokładnie to zmieniłam położenie łóżka,i zajęło mi to (łącznie z układaniem rzeczy na mojej szafeczce) coś do 17;00. No w trakcie tego musiałam jeszcze pojechać do kauflandu na rowerze bo mój tata zatrzasnął kluczyki w aucie (ah te inteligenty ;) no i potem tak ok.18;00 poszłam z rodzicami do piwnicy w poszukiwaniu przyrządów do malowania.

Jejciu jak ja uwielbiam piwnice, strychy lub takie schowki ^^ . Mnóstwo tajemnic, zakamarków, jakichś staroci, w takich miejscach czuje się magicznie, a wy lubicie takie miejsca ? Jakieś takie zaciszne miejsce, albo tajemnicze wejście do ogrodu no kocham <3 Pomimo tego że moja piwnica nie jest nie wiadomo jak magiczna czy coś to i tak ją lubie :)

 Gdy udało nam się znaleźć to wyrwałam się z domu i z moja przyjaciółką Darią, Patrykiem z Dominika i Gabi poszliśmy do wesołego miasteczka które do nas przyjechało ^^  Szczerze to nie było tam nic ciekawego po za ''młotem'', ja tam nie byłam ale patrząc się na to o mal się nie posikałam :D



A dlaczego jestem taka happy ;) ? ...
ponieważ dowiedziałam się że mein Vater (czyj ak to tam )koleguje się z tatą mojego kolegi, znajomego z którym się chce zaprzyjaźnić, i wybłagałam go żebyśmy go odwiedzili czyli Pelikana (tg moego kolege) tez odwiedzimy ^^ joł
I jak tu się nie cieszyć ??? *_*

Dobra ja lece myju . . . kurde jak się jaram ^^ dobra lece joł

1 komentarz:

  1. Też uwielbiam piwnice, strychy, no i oczywiście opuszczone budynki. Niosą ze sobą taką tajemnicę, swoją własną historię.. Uwielbiam.
    A post jak zwykle super :D
    ---
    http://lifestyle-of-satan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń