sobota, 21 czerwca 2014

Epicki fryz

Joł dzisiaj jest megaaaśnie nudny dzień . . . Mam strasznego lenia po prostu nic mnie nie ruszy z łózka, jedynie co pożytecznego zrobiłam to wyszłam z siostra na podwórko :P (ale musiałam). 
Miałam wam dzisiaj dodać kilka zdjęć z gimnastyki lecz mój genialny pan od wf-u zapomniał mnie poinformować że dzisiaj nie ma salki w szkole, więc przed dziesiątą byłam już w szkole .. bravoo Dodam wam innym razem :)

Zrobiłam sobie dzisiaj super epicka fryzurkę :P 
Na zdjęciu nie widać tak dobrze jak na żywo ale macie ...;

 
Jakoś tak mi wyszła bo nie chciałam wychodzić z rozpuszczonymi włosami bo padał deszcz i jest wilgotne powietrze i mi się pokręciły  ;-; Ogólnie odkąd ścięłam włosy (niby w stylu ''emo'') to uwielbiam tworzyć różne dziwne, śmieszne fryzury. Jak będą mi się udawały to będę Wam je wstawiać ;)
Jutro prawdopodobnie pokaże wam jak zrobić sobie fajne etui na telefon.



1 komentarz:

  1. Fajna fryzura, taka dość klasyczna :) Chociaż według mnie grzywka Ci nie pasuje.
    ---
    http://lifestyle-of-satan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń