sobota, 7 stycznia 2017

Słoiczek wspomnień 2017 | 思い出の瓶 Omoide no bin 2017



Ohayou! 
Witam Was w pierwszej notce w roku 2017!  \\ ( ^ - ^ ) // Jak tam po sylwestrze i Nowym Roku? Ja się bardzo dobrze trzymam ♥ Już koniec semestru i szczerze to jestem na prawdę zła na siebie... Pierwszy raz w życiu mam takie złe oceny... Sześć 2, pięć 3, pięć 4 i dwie 5... oj nie wiem jak to się stało. Miałam jeszcze 3 zagrożenia, które cudem poprawiłam. Ale pretensje mogę mieć tylko do siebie, jednak w drugim semestrze biorę się za siebie! Pochwalcie się jakie wy macie ocenki i czy jesteście zadowoleni. Począwszy od dzisiaj mam zamiar trzymać się swojego postanowienia dotyczącego bloga i wstawiać post co 2 tygodnie. Zaczęłam prowadzić sobie kalendarz Google, w którym właśnie wszystko zapisuje w tym roku i będzie mi przypominał ♥ Oby mi się udało. Jeszcze parę postów i zakończę już temat noworoczny, a póki przejdźmy do tematu. Zapraszam ♥

Dzisiaj przychodzę do Was ze Słoikiem wspomnień, na który w sumie sama dość niedawno natrafiłam i postanowiłam, że się z Wami podzielę. Mimo, że nazwa mówi sama za siebie, to i tak w skrócie wyjaśnię. Jest to słoiczek do którego wrzucamy,  na karteczkach, zapiski swoich wspomnień z całego roku.

Jest druga wersja takiego słoiczka, a mianowicie ' słoiczek dobrych wspomnień' i 
'słoiczek złych wspomnień' czyli dobre i złe wrzucamy oddzielnie. Jednak ja postanowiłam, że zrobię ogólny ponieważ, sądzę że lepiej się będzie czytało na koniec roku pomieszane wspomnienia ♥

Jak go zrobić?
Nic specjalnego, wystarczy zwykły słoik, nawet po ogórkach, jego kształt i wielkość zależą wyłącznie od Was. Ja wzięłam po gerberkach, ponieważ mam ich na prawdę dużo. 
Następnie piszemy lub drukujemy, napis w stylu ''Wspomnienia 2017''. Naklejamy go na słoik i ładnie ozdabiamy wstążeczkami, naklejkami, kolorowymi tasiemkami, czy czym tam chcecie. Koniec.
Nic trudnego prawda? Ja mój słoiczek zrobiłam w ok. 10 minut, wiec wiele czasu nie straciłam. A i tak najdłużej zajęło mi klejenie, ponieważ klej mi się skończył. Dodatkowo możecie zrobić sobie od razu karteczki na wspomnienia i wrzucić do osobnego słoiczka, tak aby mieć je pod ręką. Teraz tylko czekać na wspomnienia. 


I to by było na tyle, do następnego!

Sayonara!

8 komentarzy:

  1. Super blog! Zdecydowanie zostanę na dłużej! :))
    http://beciaem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Słoik ze wspomnieniami to dobry pomysł, aż sama sobie taki zrobię ;33
    Ocenki? Hmm no troszku kiepsko, ale wszystko poprawie ^^
    Pozdrawiam~!
    kawaiinoyumeakamichan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze powiedziawszy to bardzo fajny pomysł! U mnie byłby problem ze znalezieniem dobrych wspomnień (uroki pesymizmu), lecz podejrzewam, że znalazłaby się w nim choć kilka karteczek. :"D
    Odnośnie ocen to jestem dość usatysfakcjonowana, jutro zgłaszam się do odpowiedzi by poprawić jedną ocenę, a jeśli się wszystko uda, to skończę ten semestr bez żadnej trójki.

    ♡ CUTE HORROR-KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie nie wiem który wydarzenia zapisywać bo tak naprawdę codziennie mam albo źle albo dobre 😂

      Usuń
  4. Jej, cudny pomysł i fajne wykonanie, mnie by się taki słoiczek przydał, tylko też z drugiej strony nie miałabym raczej czasu na zapisywanie wspomnień ;<

    http://kuraibanii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne wykonanie i bardzo przydatny pomysł ;)
    Ogólnie świetny blog. Zapraszam koniecznie do siebie! ;)
    http://mycrazyworld00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. też się nad nim zastanawiałam, ale stwierdziłam, że jednak nie. ;) chociaż może jeszcze jednak się skuszę. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też kiedyś prowadziłam, bardzo fajna sprawa ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń