wtorek, 24 stycznia 2017

Zwiastun mojego kanału na YT


Ohayou!
Dzisiaj krótki post informacyjny, a konkretnie o moim kanale na YT. Co prawda są na nim już 2 filmiki, ale były one uzupełniające do bloga, a teraz chcę aby był to już typowy kanał, który planowałam od dawna.


Co na nim będzie?
Będzie miszmasz, tak jak na blogu, będzie on o mnie, o moich zainteresowaniach - co skupia się głównie na Japonii, ale także vlogi, poradniki itd. Na prawdę różne. Jednak głównie będą to filmiki na których mówię po japońsku, opisuje swój dzień lub coś innego,a w dalszej części filmiku będę mówiła po polsku. Ma to na celu poprawić mój japoński i zmobilizować do dalszej jego nauki. Można powiedzieć, że będą to takie krótkie vlogi po japońsku. Czy to się przyjmie, to zobaczymy.

Co z blogiem?
Nadal będę systematycznie prowadzić, ponieważ niektórych rzeczy nie mogę pokazać na filmiku tak, jak bym to opisała na blogu. Po za tym pewniej czuje się pisząc, więc bloga nie przestanę prowadzić, chodzi o rozwijanie się medialnie i podjęcie ryzyka (bo uwielbiam ryzykować) i chęć spróbowani czegoś nowego.

Więc zachęcam do subskrybowania to mnie podniesie na duchu!

Arigatou to sayonara!





2 komentarze:

  1. Bardzo zaciekawiła mnie Twoja osóbka :D Fajnie się wypowiadasz i idę już obczaić kanał ^^
    Pozdrawiam :)

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń