poniedziałek, 6 czerwca 2016

Wish lista


Już czerwiec! Ale mi ten rok szybko minął, tyle się też zmieniło...
 Troszkę żałuję, że nie uczyłam się od początku tego semestru, bo teraz efekty są jakie są ( T.T )
 17 czerwca są wyniki egzaminu gimnazjalnego i się cykam, 
bo ocen też nie mam wyśmienitych, a bardzo chce dostać się do liceum... 
Muszę jakoś jeszcze te dwa tygodnie wytrzymać do wyników...
~~ ✿✿✿~~



Za 3 (?) tygodnie już zakończenie roku :3 Dzień wcześniej trzecie kasy mają wieczornice, 
nie bardzo chce mi się tam iść, ale niech strace.  Nie jestem typem osoby która będzie płakała,
 bo zakończenie gimnazjum, bo się rozstajemy. Okey, moja klasa nie była bardzo zła,
 było zabawnie,  takie z nich śmieszki i nigdy na lekcjach nie było nudno, 
ale jakoś wybitnie się nie dogadywałam z nimi.  Dlatego jeszcze dwa miesiące temu, mówiłam, 
że 'tylko odbiorę świadectwo i szczęśliwa pójdę do domku, 
bo nie będę musiała się widzieć z tymi debilami'.
 A teraz w sumie pewnie będę się z częścią żegnała i jakoś tak boje się, 
że moja nowa klasa może być mniej zabawa i ogólnie gorsza :')
~~ ✿✿✿ ~~
 
Ale pomijając to...w związku ze zbliżającymi się wakacjami i tym,
 że zaoszczędziłam troszkę pieniążków, stwierdziłam, że zakupie/zamówię sobie kilka nowych rzeczy.
 Z koleżanką będziemy szły na szmaty, 
bo musimy sobie 'hurtowo' kupić ubrania ( ^ o ^ ), a ja zamawiam sobie kilka dodatków z Aliexpress.
 Stworzyłam również taką listę życzeń, 
abym mogła rozporządzić pieniądze, na wszystko co chce (muszę) mieć C:


1.2./ 3. / 4. / 5.


 3.4.5. 


I to na razie wszystkie moje upragnione rzeczy, które zamierzam zdobyć do zakończenia wakacji :3
 Mam nadzieję, że dzisiaj uda mi się zamówić pierwszą część.
 Co do nieoznaczonych bucików, to nad creepersami się zastanawiam,
 czy skórzane czy zamszowe, a buciki Juju staram się znalezć w szmateksach, ponieważ często są za grosze :3 

 I to by było na koniec!
 Kolejny post postaram się dodać niedługo, ale gdyby mi nie wyszło,
to trzymajcie za mnie kciuki jeśli chodzi o szkołę ;__;
  
A, i jeszcze, jakby ktoś miał którąś rzecz zdrugiego zestawu do sprzedania,
to proszę, niech do mnie napisze na fb C:


Sayonara! ( * ~ . ~ * )



    1 komentarz:

    1. Pierwsza część bardzo mi przypadła do gustu :) A creppersy polecam zamszowe, bo w skórzanych w lato się ugotujesz :)
      Pozdrawiam!

      ♥ www.rena-uchiha.blogspot.com ♥

      OdpowiedzUsuń