niedziela, 12 czerwca 2016

Trochę DIY - biżuteria.



Jeszce półtora tygodnia do zakończenia naszych męk! 
Choć osobiście nie wiem co będę robiła przez całe wakacje, oprócz parodniowego wyjazdu do cioci na wieś, pobytu w Krakowie i kilku wyjazdów na basen, nie mam żadnych planów. Już teraz jak wracam ze szkoły to nie wiem co mam ze sobą zrobić.
 Dzisiaj tak mi się nudziło, że poszłam się bawić z moją sześcioletnią siostrą na podwórko...   (╥_╥)
Obecnie szukam pracy na lato, aby zarobić na kilka kolejnych pierdółek,
 może mój tata załatwi mi w stadnie, w miejscowości obok ヽ(愛´∀`愛)ノ
Przechodząc do tematu, jakieś dwa tygodnie temu kiedy przeszukując swoje rzeczy znalazłam stary naszyjnik (?) mamy. Całościowo mi się nie podobał, ale pojedyncze elementy, więc poszłam po kombinerki i takie cuda stworzyłam (人´∀`*)


★ Korale



★ Naszyjnik

★ Bransoletka
★★★

★ Dusik
 ★★★
★★★
Osobiście najbardziej jestem zadowolona z ostatniego (*^▽^*) najczęściej go również noszę. 
Każdy z wisiorków może być w postaci takiego dusika, czyli przy samej szyi oraz może być jako dłuższy naszyjnik. 
 A pro po biżuterii, złożyłam już zamówienie na Aliexpress i oczekuję na przesyłkę :3
Zamówiłam cały pierwszy zestaw z mojej ''Wish listy''. 
 Było troszkę problemów z tym, ale udało się wszystko ogarnąć. 

Oprócz tego szykuje się na piercing, mam zamiar zrobić snake bites, jakoś tak, po zakoczeniu roku. 
Wtedy też będę farbowała i być może ścinała włosy.
 Zastanawiam się nad zrobieniem prostej grzywki ale nie jestem pewna czy mi będzie pasowała, 
więc nad tym się jeszcze zastanawiam. To by było na tyle. 


Baj Baj ∩( ・ω・)∩ 

5 komentarzy:

  1. Prześliczne rzeczy :3
    Strasznie chciałabym mieć grzywkę, ale mi nie pasuje T^T

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne rzeczy! Btw. wyglądasz przeeeeślicznie na tym trzecim od końca zdjęciu. (´。• ᵕ •。`)

    ♡ CUTE HORROR-KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma co mówić, ale ręcznie robiona biżuteria jest zdecydowanie najładniejsza ze wszystkich. ja mam jeszcze trochę linki stalowej https://pl.silvexcraft.eu/529-linki-stalowe i mam zamiar niedługo właśnie ją wykorzystać, aby zrobić coś ciekawego.

    OdpowiedzUsuń