środa, 4 maja 2016

Pastel Goth, Nu Goth? - No. Something in between.


Anneyonghaseyo!

Jak tam u Was? Poprawiacie ocenki? Ja się wzięłam za siebie i zaczęła poprawiać.
Nie wiem nawet jak, ale miałam zagrożenie z niemieckiego...:') 
Wyszłam już na prostą, czyli na dwójkę, ale nie mam zamiaru mieć takiej oceny na koniec 3 klasy, 
więc zaliczę jeszcze kartkówki i może na 3 będzie. 

 
Ostatnio też zaczęłam częściej wychodzić, co nie zdarzyło mi się od 2 lat :')
 Mamy taką fajną ekipę, wszyscy znamy się już długo
świetnie się razem bawimy i zazwyczaj spotykamy się w każdy piątek i balujemy przez cały weekend.
 Poznałam też nową koleżankę, bardzo ją polubiłam i ciesze się, że się poznałyśmy,
 a to nowość bo ja raczej nie lubię poznawać nowych ludzi, a raczej się wstydzę.

Dzisiaj post, że tak powiem na szybko (?), na łatwiznę (?),
 ponieważ ze względu na naukę w trakcie tygodnia i moich wyjść w weekendy,
 nie miałam za bardzo czasu na jakiś obszerniejszy post ( T . T )
Gomen... Ale postaram się więcej czasu na nie poświęcać...

Jakiś czas temu chciałam się troszkę pobawić swoim image, podrasować coś itd.
Nie mam konkretnego stylu i jestem takim mieszańcem,
 Nu Goth i Pastel Goth, a ciągle próbuje czegoś nowego. Przyznam, że bardzo mi się podoba :3 Choć ja i tak zazwyczaj się nie maluje mocno.
 Co prawda muszę jeszcze popracować nad ubiorem, ale jest to do ogarnięcia, teraz zmieniam swoją szafę,
 pozbywam się starych rzeczy, żeby kupić coś bardziej w moim stylu. Zapraszam do oceniania c:





Przyznam, że mi bardzo zależy na ocenie innych i lubię jak ktoś mi doradza,
dlatego też zapytuje się Was ( ^-^ )

Jeszcze taka prośba, polecilibyście mi jakieś dobre strony, mogą być polskie albo zagraniczne,
gdzie kupię, no, tanio rzeczy typu azjatyckie? Ubrania, buty, biżuteria i inne.
Chcę również kupić creepersy, więc jeśli znacie jakieś dobre strony to również, 
byłabym wdzięczna, albo jeśli ktoś ma do sprzedania w stanie dobrym, rozmiar 40 :')
I zapraszam na mój Vinted.

Miłego wieczorku!

5 komentarzy:

  1. Uważam, że pasuje ci Nu goth. :"D Creepersy polecam kupić na ebayu, jeśli byś chciała zaoszczędzić, ponieważ na allegro są te same co stamtąd, tylko że droższe.

    ♡ CUTE HORROR-KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Są nieraz fajne, tanie rzeczy na olx, które widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ładnie wyglądasz *_* podoba mi się

    wchojnacka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej masz może ochotę na obs/obs? Odpisz u mnie na blogu :) http://twosistersbloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętaj, że subkultura gotycka to nie tylko ładne ciuszki, ale i wnętrze oraz muzyka...

    OdpowiedzUsuń