poniedziałek, 25 kwietnia 2016

Pastel Goth Inspirations;; Make up


Jestem już po egzaminach gimnazjalnych...przyznam, że nie jestem zbytnio zadowolona.
 Co prawda j.polski poszedł mi naprawdę bardzo dobrze (tak sądzę), przyrodnicze i historie jakoś pociągnęłam, 
ale na matmie pewnie wszystko pokręciłam, a j.angielski to porażka....Szczerze mówiąc nieco się załamałam,
 bo jestem pewna, że z takimi wynikami nie dostane się do mojego upragnionego Liceum. 
Do tego wszystkiego w czwartek przyszły moje wyniki ze szpitala i nie są najlepsze, 
mam parę schorzeń i muszę się przez dłuższy czas leczyć. 
Nie wiem co mam robić, czy się przejmować, czy wszystko olać...żeby się Wam nie rozżalić, przejdę do tematu notki ( * 3 ~ )

Więc, dzisiaj druga część inspiracji na Pastel Goth, tym razem makijaż.  
Kilka zdjęć, które mnie inspirują i mam nadzieję, że Was także oraz parę moich ulubionych tutoriali v(=∩_∩=)フ


 


W makijażu na Pastel Goth używane są przeważnie ciemne kolory, może być on mroczny lub delikatny, 
bo wiadomo, że nie każdy dobrze czuje się mocno umalowany. Zazwyczaj jest to kreska eyelinerem, ciemny cień do powiek *często troszkę pastelu*, usta pomalowane na ciemne kolory, czarny, fiolet oraz róż, brwi wyrazne. Ważna jest również jasna i nieskazitelna cera. Oczywiście dodatki typu soczewki czy sztuczne rzęsy w tym stylu są jak najbardziej używane, z nimi cała stylizacja o wiele lepiej się prezentuje, ale nie są konieczne.

Jeśli chodzi o tą notkę, to ja już skończyłam~
Mam nadzieję, że Wam się spodobała i zainspirowała. Jeśli chodzi o podpis do zdjęć, to korzystam z Grafiki Google oraz Tumblr'a, więc nie znajduje linków, czy jakichkolwiek wiadomości na temat osoby na zdjęciu...jeśli rozpoznajecie to mi napiszcie,a ja wtedy dam podpis. Na razie to tyle, ale zapraszam w przyszłości na dalszą część inspiracji Pastel Goth. 

Dziękuje za uwagę i życzę miłej nocki! (●´ω`●)/



Ps.A Wam jak poszło na egzaminach gimnazjaliści? 

6 komentarzy:

  1. Chciałabym umieć się tak malować. ;u; Siedzę już trochę w temacie pastel goth i szczerze mówiąc makijaż jest najmniej ważną rzeczą, gdyby ktoś nie umiał się tak dobrze malować, a tak chciał wystartować w tym stylu to śmiało może i być bez niego. c:

    ♡ CUTE HORROR-KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są te makijaże, ale zawsze jak takie robię to wydaje mi się, że wyglądam jak transwestyta :< xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne inspiracje, a o liceum się nie martw - zawsze możesz pisać odwołanie i może się akurat dostaniesz - ja miałam taki przypadek, potem trochę żałowałam, bo był taki wyścig szczurów, że zmieniałam szkołę po miesiącu + jeden miesiąc dzięki tej szkole przeleżałam w szpitalu, bo taki cudowny profil sobie znalazłam, że nie wiedzieli jak udzielić pierwszej pomocy idąc w góry. Wiele się może jeszcze zadziać, ale póki co trzymam kciuki i nie przejmuj się na zapas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super inspiracje. :)

    Pozdrawiam, www.hoe-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za tym stylem, ale fajnie sobie tak czasem popatrzeć na coś ciekawego :)

    www.rena-uchiha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń