czwartek, 7 kwietnia 2016

Pastel Goth Inspirations;; Hairstyles

Witam Was po baaaaaardzo długiej nieobecności...gomene...
Nie miałam zbytnio czasu, ani chęci, bo przygotowuje się do egzaminów gimnazjalnych, no i wiadomo dużo czasu poświęcam...po za tym miewam częste bóle głowy i ogólnie problemy zdrowotne, właśnie wyszłam ze szpitala i dostałam takiej ochoty żeby tutaj wpaść (*w*) Zauważyłam, że mimo mojej nieobecności, zwiększyła się liczba obserwatorów i wyświetleń...Za co Wam bardzo i to tak bardzo, megaśnie dziękuje! <3 <3 Więc tak na powrót, postanowiłam pospamować inspiracjami na Pastel Goth....Zastanawiałam się, czy nie zrobić ogólnej notki i tym stylu, ale stwierdziłam że tak na prawdę niczego nowego bym nie wniosła, bo jeśli ktoś się tym interesuje, to w internecie jest wiele blogów, postów, na ten temat i w każdym praktycznie to samo,także sądzę, że się nie bardzo opłaca.
W tym poście inspiracje dotyczące głownie fryzur, pomijając fakt że większość osób będących Pastel Goth używają peruk.
 Także zapraszam do inspirowania c:

Dla wprowadzenia, Pastel Goth to połączenie mroku i słodyczy, czyli koloru czarnego i pasteli.



*blog*







I  jak? Te zdjęcia mnie najbardziej inspirują (jeśli się skoncentrować na włosach) i przekonują to spróbowanie tego stylu ( ^ w ^ )/ 
 Głownie są to pastelowe włosy (ale nie koniecznie), najczęstsze kolory to: fioletowy, niebieski, miętowy.
 Najwięcej w uczesaniu na Pastel Goth robią dodatki,
spinki kokardka z okiem, trupia ręka, kości, trumna, gałki oczne, różki, czaszki, kokardki, krzyże, wianki...itp 
Różnego rodzaju koczki, kucyki. Większość osób używa peruk=wigów, żeby urozmaicić swoje stylizacje, ale osobiście preferuje po prostu farbowane włosy i strasznie wielbię te koczki (pierwsze zdjęcia) osobiście często takie robię, praktyczne, wygodne i ładnie wygląda <3
Polecam styl osobom takim jak ja...ubóstwiającym czerń i pastele :3 Choć osobiście nie bardzo się do niego zaliczam... Mam nadzieję że post się spodobał, będą inne inspirujące zdjęcia tego stylu, więc zapraszam, a tym czasem....
 Ps. Przepraszam że zdjęcia tak niechlujnie rozrzucone, ale nie dało się tego zmienić....
 Oyasumi ★~(◠‿◕✿)


5 komentarzy:

  1. Nareszcie post! ^w^
    Ja bardzo lubię oglądać takie zdjęcia i szczerze przez krótki czas bardzo inspirowałam się tym stylem. Mimo, że już nie ubieram się tak to bardzo go lubię :3
    http://unicorness-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się już w tym stylu nie ubieram, ale bardzo lubię takie inspiracyjne zdjęcia :3

      Usuń
  2. Moje zdjęcia, jak słodko <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze fryzurki aww :3
    Kocham pastelowe kolory :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń