piątek, 16 października 2015

Yumi King

Dobry wieczór (ヘ。ヘ)

Pisze po nocach bo tylko wtedy mam czas, do tego mama mnie wygania
do mojego chłodnego pokoju (。┰ω┰。)
Jest to najchłodniejsze pomieszczenie w całym mieszkaniu.
Mimo że dzisiaj było bodajże 15° C, czyli najcieplejszy dzień od dwóch tygodni,
 mi i tak teraz jest zimno, więc poubierana w grube skarpetki i wełniane swetry.
Ale nie mam najgorzej widziałam że w Krakowie był już śnieg (-’๏_๏’-)
Ci to dopiero mieli przerąbane.
Najszczersze wyrazy współczucia ~

Dobra, to teraz na temat. Kim jest Yumi King?
Jest to jedna z moich najulubieńszych YouTube'rek.
A konkretnie jest to dziewczyna która urodziła się i wychowała w Chinach,
obecnie zamieszkuje USA i studiuje. Jest cosplayerką i interesuje się modą.
Tyle wiadomo konkretnie na jej temat (przynajmniej ja).


Na YouTube nagrywa różnego rodzaje DIY, są urocze i łatwe do wykonania,
są to cosplaye, powrót do szkoły...
Chwilka, po polsku to tak nie za fajnie brzmi, mam nadzieję że się na mnie
nie obrazicie za to że napiszę to po angielsku.

  • DIY:  Cosplay, Back to School, Beauty ,Room Décor and Holiday themed DIYs,
  • Back to School & Halloween Outfits Video,
  •  Travel Cosplay Vlogs.

Wszystko dokładnie nagrywa tak jak robi, krok po kroku.
Przyjemnie się ogląda, a efekty jej pracy są niesamowite!
 Na prawdę bardzo Wam polecam jej kanał.

Dodam Wam również parę moich ulubionych filmików Yumi.
Może kogoś zainspirują i zachęcą na zajrzenie na jej kanał (o⌒.⌒o)
Uważam również że warto o niej usłyszeć i ją pooglądać ''w akcji''. 
Napiszcie jak Wam się podoba!




Dziękuje za uwagę!
Dobranoc (●´□`)♡

18 komentarzy:

  1. Swietny post ^^ mnie też jest wiecznie zimno, mimo że w moim pokoju jak i w całym mieszkaniu jest cieplutko ;3 o Yumi King słyszałam kiedyś nawet widziałam jej kilka filmików, jednak nie jestem jej wielką fanką, ale nie zaprzeczę, że jest kawaii <3 zapraszam do mnie http://kuraibanii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam nigdy o tej lali, ale obejrzę jakiś tam jej filmik!

    http://murky-rainbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa osóbka, aż subnę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie w pokoju też jest zimno, ale za to latem jest taaak przyjemnie <3
    Ciekawa z niej osoba i taka utalentowana *.*
    Iris

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej kogo ja tu widzę? Yumi jest moja jedną z ulubionych youtuberek przeszło od roku, fajnie że o niej napisałaś (szczerze sama miałam to zrobić, ale wiedza na jej temat jest mi uboga ;-;) Moje ulubione filmiki to zdecydowanie te, gdzie robi jakieś akcesoria np. te rajstopy z nietoperzami, sama mam zamiar niebawem takie zrobić :3
    Pozdrawiam!~
    http://kawaiinoyumeakamichan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. W moim pokoju jest zawsze gorąco i strasznie duszno. D: Chciałabym mieć zimno u siebie haha.
    Dziękuję za zrobienie o Yumi posta, jest wspaniała! Szkoda, że nie wiedziałam o niej wcześniej.

    ✿ cute-horror.blogspot.com ✿

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam zimny pokój więc znam ten ból :) Świetny post, wspaniały blog. Jeszcze tu wrócę :)
    ksiezycova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem strasznym zmarzluchem. Śpię aż pod trzema kocami i kołderką a i tak mi zimno.
    Znam ją. Jest naprawdę utalentowana. Strasznie ją podziwiam i chciałabym robić takie przedmioty jak ona.
    http://azjatyckaperfumeria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny post :) Ciekawie i "przytulnie sie go czytä"")
    Obserwujemy i zapraszamy do siebie :)
    http://claudiaandnadia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę pooglądać jej fimiki, wcześniej jej nie znalam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kompletnie nie jestem w temacie,ale z chęcią obejrzę o co chodzi ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam o niej, ale w wolnej chwili na pewno skuszę się na jakiś filmik :)
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tej youtuberki,ale chętnie zobacze jej filmiki :)
    Może wspólna obserwacja?
    fashion--twins.blogspot.com

    Miłej niedzieli kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znałam jej wcześniej ;)
    Co powiesz na wspólną obserwację? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie dawno znalazłam jej kanał na YouTube i bardzo mi zaimponował. Wkręciłam się ;)

    http://unicorness-blog.blogspot.com/ Zapraszam, a może Ci się spodoba! :)

    OdpowiedzUsuń