wtorek, 27 października 2015

Sesja + stylizacja ~1



Dzisiaj coś nowego na moim blogu czyli pierwsza sesja zdjęciowa specjalnie zrobiona na niego ^^
Tydzień temu mieliśmy zdjęci klasowe i tak sobie myślałam i myślałam, 
aż wymyśliłam że to może być okazja na przedstawienie mojej stylizacji którą w ten dzień założyłam. 
Ogólnie to już od dawna planowałam jaką sesje ale nie miałam czasu i w ogóle,
 a to wynikło tak dwa dni przed sesją, bo koleżankę poprosiłam o to w piątek a zdjęcia robiłyśmy w niedzielę, 
do tego najlepszego aparatu nie miałyśmy ponieważ te nie udało nam się załatwić
 - trudno żeby ktoś nam pożyczył lustrzankę na parę godzin,
 więc zdjęcia zrobiłyśmy zwykłym Niconem - Ani,
 ponieważ mi mama nie ufała na tyle aby powierzyć nam nasz aparat :'( 

No więc Ania wyprowadziła mnie gdzieś w jakieś lasy i robiłyśmy zdjęcia.
 Jednaka cudu się nie spodziewałam, bo taki zwykły aparat o pochmurnej porze, bez słońca dobrego zdjęcia nie zrobi. 
Dużo wyszło rozmazanych więc w sumie mam o jakieś połowę mniej niż robiłyśmy, 
a z kolei część tych mi się nie podoba ze względu na mój krzywy ryj, bo wyszłam okropnie. 
No więc przechodząc do stroju, to tak dzień przed zdjęciami naszło mnie żeby wyrazić swoją osobowość, 
od początku wiedziałam że będę ubrana na czarno,
 ale wieczorem ni ztąd ni zowąd wpadłam na pomysł abym miała wielką czerwoną kokardę przy kołnierzyku
 jak mają niektóre postaci z anime przy mundurkach. 
I od razu wzięłam się do szycia, a potem jakoś tak powstała stylizacja.

Oczywiście w dzień zdjęć chciałam sobie wcześnie wstać ( 6:30 ) żebym mogła się przygotować, malować,
 uczesać pięknie a tu BUM! 7:58 moja siostra młodsza mnie budzi ubrana i pyta się czy ją do przedszkola zaprowadzę :') 
Ja taki nie ogar i pobiegłam do łazienki, umyłam twarz, ubrałam się, i jakoś szybko przeczesałam włosy i wybiegłam... 
dlatego wyglądałam tak jak wyglądałam. 





I co sądzicie? Będzie mi miło jak zostawicie opinie w komentarzu ( ^-^)

Goodbye ( *3 ~) / 

29 komentarzy:

  1. świetna stylizacja, wyglądasz w niej bardzo dziewczęco. A ta kokarda dodaje uroku :)
    Pozdrawiam,
    www.magdalenaklak.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja! Piękne zdjęcia :*
    Dziękuję za komentarz u mnie :*
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia! :) Ta kokarda dodaje uroku!;)

    http://siatkareczkablogaq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. zdziwiłabys się, zwykłym aparatem tez mozna zrobic bardzo ładne zdjęcia. Jezeli by dac go fotografowi, a zwyklemu laikowi lustrzanke, to jak myslisz, kto by sie bardziej popisał? :) /K

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta kokarda jest przeurocza! I tak pięknie współgra z Twoimi ustami :3 Zachwycam się Twoją twarzą <3
    Iris

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie podoba mi się ta kokarda :)

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Super sesja i mega oryginalna stylówka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna stylizacja, a kokardka którą miałaś zawiązana jest genialne ^^ Całkowicie jak jakaś postać z anime ♥
    Miałam też niedawno zdjęcia i stwierdziłam, że wstanę wcześniej. Umaluję się jakoś delikatnie, aby wyglądać lepiej, jakoś się uczeszę, ale w końcu wyszło na to, że spałam xD

    be-different-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna stylizacja,a zdjęcia naprawdę śliczne :3
    Oby tak dalej,noi ciesz się,że cię siostra chociaż obudziła :p
    Pozdrawiam http://suzi-suuzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna stylizacja :))


    http://malowane-roza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Sweterek wygląda czadersko z kokardą!
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Niby zwykły aparat a takie piękne zdjęcia zrobił. :) Jestem pozytywnie zaskoczona Twoją kokardą. Szyjesz coś większego? Może nam coś przedstawisz tutaj? Pozdrawiam, http://emosia-samosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Coś większego? Trudno jest szyć jakieś kostium bez maszyny do szycia, ale jednakże mam parę projektów i zaczęłam już szyć pewien kostium i jest on na kolejną sesje, która będzie w zimie ^^

      Usuń
  13. stylizacja i sesja super ! bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  14. jak mrocznie! :D
    http://nonpaareil.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna koszula <3
    Zapraszam! Organizuję rozdanie, a do wygrania jest świetna książka :)
    Gabrielle->klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Strasznie śliczna jest ta stylizacja. Jestes bardzo ładna i tak idealnie pasuje do Ciebie ten strój.
    Pozdrawiam:)

    http://xmixola.blogspot.co.uk/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna sesja a stylizacja kałaii 😁 zapraszam do siebie Crazy-life-Ana.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  18. wyczuwam styl japonski tutaj
    i ten kursor myszki boski haha
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny pomysł z tą kokardką! nadaje charakteru całej stylizacji :)
    czekamy na więcej sesji! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja, a ta kokarda dodaje takiego świetnego klimatu :3
    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń