Ohayou! W dzisiejszym
poście przedstawię Wam top 10 moich ulubionych romansów Anime. Będą to głównie męskie haremy, ponieważ takie lubie najbardziej :D Jeśli ktoś jest
zainteresowany to zapraszam ♥
1. Akagami no Shirayuki - hime
Typowe romansidło, dopiero przestałam oglądać 2 sezon
i jest zadowolona. Dla kogoś kto właśnie lubi takie typowe romanse, gdzie
'rycerz' ratuje na każdym kroku ratuje swoją 'księżniczka', to jest to idealne
anime! Kreska śliczna, ocenka
10/10.
Opowiada ono o tytułowej, czerwonowłosej Śnieżce,
która swoim nietypowym kolorem włosów, przyciąga uwagę wielu ludzi, jednym z
nich jest książę jej królestwa, w którym jest zielarką. Pewnego dnia zostaje
poinformowana, że książę ten pragnie ją posiąść i zostanie zabrana na zamek.
Dziewczyna chce decydować sama o sobie, więc postanawia uciec. Błądząc po lesie
natrafia na tajemniczego młodzieńca – Zena. Tymczasem Raiji wysyła ludzi w
poszukiwaniu zbiegłej Shirayuki.
2.Vampire Knight
Kocham to anime całym serduszkiem ♥ Historia miłosna
jest na prawdę cudowna i ciekawa, koniec mnie zaskoczył, a po skończeniu go
czułam wielki niedosyt :C Jest fajny mroczny klimat. Kreska jest taka sobie, ale nie przeszkadza w
oglądaniu, ocenka 11/10!
Yuuki będąc małą dziewczynką zostaje uratowana przed
wygłodniałym wampirem, co dziwne, przez przedstawiciela tej samej krwiopijczej
rasy. Powierzona pod opiekę dyrektorowi Akademii Cross, zaczyna uczęszczać do
Dziennej Klasy. Szkoła ma nietypowy charakter, ponieważ odbywają się tu rуwnież
zajęcia Klasy Nocnej, której uczniami są wampiry. Żeby żyć w symbiozie z
ludźmi, zamiast tradycyjnego posiłku w postaci krwi, zażywają tabletki, które
ją imitują. Wszystko zostaje utrzymane w sekrecie, tylko dzięki staraniom dwóch
prefektów - Zero Kiryuu, któremu kilka lat wcześniej wampir wymordował rodzinę,
oraz Yuuki. Główna bohaterka zadurza się w wampirze Kaname, swoim wybawicielu z
dzieciństwa. Oprócz tego epizodu, dziewczyna nie pamięta jednak nic ze swojej
przeszłości.
3. Hiiro no kakera
Jedno z lepszych romansów, a zarazem jedno z moich
ulubionych anime, bo oprócz pięknej miłości jest również magia, akcja
trzymająca w napięciu i męski harem ♥ Szczerze płakałam na tym anime, ponieważ
potrafi być tak wzruszające...Kreska świetna, ocenka 11/10.
Bohaterką anime jest nastoletnia dziewczyna Tamaki,
która powraca do małej wioski, którą pamięta z dzieciństwa, i wplątuje się w
niebezpieczne rodzinne historie. Podczas spaceru wzdłuż zbocza, gdzie Tamaki
czeka na osobę, którą wysłała jej babcia do odebrania jej i zaprowadzenia do
wioski, przechodzi przez mały, okrągły i biały obiekt, który mówi. Obiekt
ucieka, ale Tamaki postanawia go dogonić. Wkrótce Tamaki znajduje się w
miejscu, gdzie odczuwa dziwne uczucie, jakby nie była już w świecie, z którego
pochodzi. Tamaki zostaje zaatakowana przez trzy obślizłe stwory, gdy nagle
pojawia się tajemnicza postać, która ją ratuje...
4.Kaichou wa maid sama.
Przez długi czas było moim ulubionym anime. Romans
szkolny, główna bohaterka może niektórych irytować, jednak nie mi. Bardzo ładna
kreska jak dla mnie, ocena 10/10.
Główną bohaterką jest Ayuzawa Misaki, przewodnicząca
szkoły koedukacyjnej, która nienawidzi mężczyzn za ich brak kultury i
niechlujstwo. Ale nie dość tego: jest bardzo silna i trenuje od kilku lat
aikido. Dlatego szybko sprowadziła do szkoły porządek. Jako że dziewczyna jest
biedna, pracuje w małej kawiarni, gdzie obsługa jest przebrana za pokojówki.
Misaki trzyma to w sekrecie przed innymi, lecz na jej nieszczęście Usui Takumi,
najprzystojniejszy chłopak w szkole, odkrywa jej tajemnicę. Czy Usui ją wyjawi,
czy zatrzyma dla siebie? Zobaczcie sami ♥
5. Dance with devils
Bardzo przyjemne anime, ciekawie się go oglądało, a po
jego zakończeniu czułam również niedosyt♥ Bardzo ładna kreska, ocena: 10/10.
Ritsuka Tachibana to dziewczyna mieszkająca w Shiko
wraz z matką, Marią. Wiedzie tam spokojne życie uczennicy drugiej klasy liceum
Akademii Shika. Wszystko ulega zmianie pewnego dnia, kiedy w pobliżu Ritsuki
pojawiają się demony w postaci przystojnych mężczyzn. Z pewnego powodu
dziewczyna zdaje się je przyciągać...
6. Kamisama Hajimemashita
Anime na prawdę bardzo warte obejrzenia, jest
wiele wątków, rozwijający się romans i dużo akcji. Dodatkowe jest to anime
fantasy, nie brakuje magii itp.
Nanami Momozono ląduje na bruku po tym, jak jej
nieprzydatny ojciec wymyka się ukradkiem z miasta, by wymigać się od swoich
hazardowych długów. Windykatorzy zabierają dziewczynie mieszkanie, a ona musi
samotnie zmierzyć się ze swoimi problemami. Kiedy facet, którego ratuje od
sfory psów, proponuje jej w ramach podziękowania pokoik w swoim domu, Nanami
bez cienia wahania przyjmuje ofertę. Nie wie jednak, że jego “dom” to tak
naprawdę świątynia, ona zaś właśnie zgodziła się zastąpić go w roli miejscowego
bóstwa! Bohaterka stanie przed setką nowych obowiązków, których totalnie nie rozumie oraz niebezpieczeństw, których nie jest świadoma, a stuknięty ex-bóg… tak po prawdzie jest całkiem przystojny. Zakochuje się szybko w ... .Ocenka 10/10.
7. Sukitte ii na yo
Anime w sumie przeciętne, jednak nie żałuje, że go obejrzałam. Słyszałam, że manga jest ciekawsza, a końcówka anime jest jakaś tak niedokończona... Szkolne romansidło, można powiedzieć, że życiowe, ale kreska ładniutka dlatego ocena: 8/10.
Opowiada o dziewczynie ,która jest bardzo
aspołeczną osobą.Nie ma przyjaciół, chłopaka a nawet kolegi czy koleżanki.
Twierdziła że przyjaciele są jej niepotrzebni. Ma na imię Mei. Któregoś dnia w
szkole dwaj nowi chłopacy na których uwagi nie zwracają tylko dziewczyny ale
normalni ludzi przechodzący ulicą. Jeden z nich próbował jej zajrzeć pod
spódnicę ( XD ) po czym uciekł. Ona wykonała kop z półobrotu w tego który był niewinny.
Chłopak ten się w niej zakochał. Był bardzo natarczywy i dał jej swój numer
telefonu. Dzwonił do niej dużo razy ona nie odbierała. Któregoś dnia Mei
wracała z pracy. Szedł za nią jakiś mężczyzna bardzo się przestraszyła. Weszła
do sklepu bo w nim czuła się bezpieczna. Spanikowała i zadzwoniła do Yamato
(tego który dał jej numer telefonu). Pobiegł do niej i uratował ją w słodki
sposób.
8. Akatsuki no Yona
Trafiłam na to anime przypadkiem na YT i od pierwszego
odcinka jest bardzo interesujące. Choć romans nie jest tak bardzo widoczny jak
w poprzednich to i tak jest warte obejrzenia, tym bardziej że oczekuje się na 2
sezon. Ocena:10/10.
Świat wschodniego fantasy. W Królestwie Kouka czerwonowłosa
księżniczka Yona wiedzie dworski żywot pozbawiony trosk. Pewnego
nieszczęśliwego dnia na skutek pałacowej intrygi jej ojciec – cesarz
IL – zostaje zamordowany, a księżniczka jest zmuszona do ucieczki. Razem z
wiernym ochroniarzem Hakiem opuszcza pałac, by zbiec oprawcom. Po tych ciężkich
przeżyciach postanawia odnaleźć potężnych sprzymierzeńców i przywrócić w
królestwie dawny porządek.
Akatsuki no Yona to tytuł mocno zagnieżdżony w gatunku przygodowego fantasy z delikatnie rozwijanym romansem. Mimo tego nierzadko zdarzają się sceny akcji, bywa nawet, że krwawej. Widzowi zostaje zaprezentowany obraz średniowiecznego państwa wschodu z jego bogatą tradycją i problemami systemu feudalnego podany w lekkiej oprawie, z nutą humoru.
Akatsuki no Yona to tytuł mocno zagnieżdżony w gatunku przygodowego fantasy z delikatnie rozwijanym romansem. Mimo tego nierzadko zdarzają się sceny akcji, bywa nawet, że krwawej. Widzowi zostaje zaprezentowany obraz średniowiecznego państwa wschodu z jego bogatą tradycją i problemami systemu feudalnego podany w lekkiej oprawie, z nutą humoru.
9. Tonari no kaibutsukun
Taki zwykły romans szkolny, jednak przyjemnie się
oglądało c: Oceniam: 8/10.
Mizutani Shizuku jest osobą dbającą tylko o siebie,
jednak pewnego dnia, gdy przynosi notatki dla Yoshidy Haru ten zaczyna uważać
iż są przyjaciółmi. Haru jest osobą strasznie nieśmiałą, więc nikt nie
spodziewał się, że naprawdę zakocha się w kimś takim jak Mizutani. Oziębła
dziewczyna i nieśmiały chłopak zapowiadają dość problematyczny romans!
10. Inu x Boku ss
Anime jest ciekawe i z chęcią obejrzałabym jakiś 2
sezon. Główna bohaterka może bywać irytująca, ale ten typ tak ma. Kreska bardzo
ładna, ocena: 9/10.
Dziedziczka słynnego rodu Shirakiin, Ririchiyo,
posiada nadprzyrodzone moce, ponieważ jeden z jej przodków był demonem. Od dziecka
żyła w izolacji, nie mając żadnego kontaktu ze światem zewnętrznym, otoczona
szczególną opieką oraz szacunkiem. Z czasem zaczęła dystansować się od swoich
rówieśników, w których zazdrość wzbudzało specjalne traktowanie Riri.
Dziewczyna postanowiła uwolnić się od rodzinnych więzów i żyć samodzielnie. Jej
cichym marzeniem było zostać zaakceptowaną przez innych nie ze względu na swoje
pochodzenie czy też status rodziny, ale z powodu tego, jaka jest. Chciała
również pokonać swoją słabość w porozumiewaniu się z ludźmi, aby móc wyrazić
to, co faktycznie czuje. Od dłuższego czasu bała się, że zostanie zraniona,
dlatego wyrobiła sobie cięty język i wypowiadała ostre słowa, których później
żałowała.
Ririchiyo wprowadziła się do rezydencji Ayakashi. Dziewczynie przydzielono osobistego sługę, przypominającego zarówno wyglądem, jak i usposobieniem, wiernego psa, który jest jej ślepo posłuszny i w razie potrzeby gotów oddać za nią życie. Po zachodzie słońca bohaterów czekają liczne przygody, podczas których będą musieli stawić czoło czyhającym na nich niebezpieczeństwom.
Ririchiyo wprowadziła się do rezydencji Ayakashi. Dziewczynie przydzielono osobistego sługę, przypominającego zarówno wyglądem, jak i usposobieniem, wiernego psa, który jest jej ślepo posłuszny i w razie potrzeby gotów oddać za nią życie. Po zachodzie słońca bohaterów czekają liczne przygody, podczas których będą musieli stawić czoło czyhającym na nich niebezpieczeństwom.
11. Brother conflicts.
Grzechem b było gdyby to anime
się tu nie znalazło. Romans jak się patrzy, totalny męski harem, dużo
pocałunków itd. Postacie cudowne, tylko główna bohaterka jest taka..ughh. Ocena: 8/ 10.
Główną
bohaterką jest Ema Hinata, nazywana przez swoje zwierzątko i zarazem
najlepszego przyjaciela, Chii. W związku z tym, że jej ojciec związał się z
pewną kobietą i planuje ślub, główna bohaterka musi się przeprowadzić. Jak się
okazuje jej nowa rodzina jest bardzo liczna i składa się z 13 braci. Wydarzenia
toczą się w ten sposób, że Ema przestaje być zwykłą siostrą, a obiektem
westchnień większej części braci Asahina. Kogo wybierze Chii?
To wszystkie 11 anime romanse, które mi się najbardziej podobały i podobają po dziś dzień. Oglądałam oczywiście, więcej ale według mnie nie zasłużyły na miejsce w 'top', w planach mam zamiar pooglądać jeszcze parę innych romansideł C: Mogę jeszcze polecić ''Ao haru ride'', bo anime w sumie spoczi, ale nie zachwyciło mnie, a manga jest lepsza. Z całej dziesiątki prosto z serca polecam nr 1, 2, 3, 4 ,5 i 6 ♥A jaki jest Wasz ulubiony romans?
Sayonara!
Nie interesują mnie romanse, więc nic dziwnego, że znam z tego tylko Vampire Knight i to też na zasadzie: widziałam jeden odcinek w TV i było śmiesznie, mimo, że kompletnie nie wiedziałam o co chodzi XD Nie mam nic przeciwko animcom, ale meh, romanse mnie nudzą po prostu :D W każdej formie.
OdpowiedzUsuńTo już właśnie zależy kto jakie gatunki lubi C:
UsuńNie bardzo przepadam ze romansami niestety. Z wymienionych przez ciebie oglądałam jedynie Vampire Knight, ale po trzech odcinkach nie mogłam wytrzymać, haha. :"D Preferuję horrory. c:
OdpowiedzUsuń♡ CUTE HORROR-KLIK ♡
Uwielbiam romanse xD Muszę nadrobić 3 tytuły widzę :D
OdpowiedzUsuńŚwietny post ^_^
Pozdrawiam
https://lucy--chan.blogspot.com/
oglądałam prawie wszystkie i karzdy serial anime zapisuje w zeszycie
UsuńVampire Knight to życie! Mam 14 mang *-* Aprobuje hardo mimo, że romanse to nie do końca moja bajeczka XDDD
OdpowiedzUsuńObserwuję! c(*-* c)
Wybacz, ale nie stać mnie o tej godzinie na coś bardziej kreatywnego!
Pozdrawiam!
♥ Czarny Kotyszek ♥
Oglądałam tylko dwie pozycje z wymienionych, trzeba zrobić sobie seans, ale tyle nauki... Teraz kończę oglądać deadman wonderland. :D
OdpowiedzUsuńCiesze się, ze trafiłam na twojego bloga, bo dużo ciekawych postów jest np. ten z organizacją czasu i nawet na yt zaczęłaś nagrywać. Życzę powodzenia oraz dołączam do obserwatorów.
Pozdrawiam, Ania.
Mój blog
Ten komentarz został usunięty przez autora.
OdpowiedzUsuńZ wszystkich, które wymieniłaś oglądałam: Vampire Knight i Kaichou wa maid sama!- jak dla mnie boskie anime :3 O Inu x Boku ss słyszałam i mam w planach kiedyś to obejrzeć ^^ Pisałaś, że lubisz męskie haremówki, oglądałam jakiś czas temu Hakuouki i Ouran Host Club- oba anime świetne, a to drugie ma mega super poczucie humoru więc polecam ^^
OdpowiedzUsuńPozdrawiam
~!
http://kawaiinoyumeakamichan.blogspot.com/
Hakuouki to nie harem
UsuńJa kocham romanse, nie mogłabym bez nich żyć. Obejrzałam wszystkie które wymieniłaś nawet po kilka razy. Gorąco zachęcam do obejrzenia ich. Pozdrawiam :)
OdpowiedzUsuńTen komentarz został usunięty przez autora.
OdpowiedzUsuńKiedy przyszłaś tu zibaczyz cos nowego ale wszystkie widziałaś ;-;
OdpowiedzUsuńnie prawda, ty masz problem
UsuńDDOB długo szukałam romansów anime w takim stylu jak tu, kocham was za to😍😍😗😙
OdpowiedzUsuńbardziej by pasował tytuł "Top 11 męskich haremówek" w sumie
OdpowiedzUsuńI ogólnie w Akatsuki no Yona za dużo romansu to nie znajdziemy. Jedyne co tam jest z romansu to zfriendzonowany Haku xD
W anime owszem friendzone, w mandze bardziej uczuciowo.
Usuńja osobiście widziałam wszystkie tutaj pokazane anime, wszystkie bardzo POLECAM. zwłaszcza "vampire knight", "Sukitte ii na yo" oraz "Brother conflicts"
OdpowiedzUsuńUwielbiam romanse, polecam wszystkim fairy tail, choć nie jest romansem to jednak i tak jest super.
OdpowiedzUsuń