sobota, 21 listopada 2015

RevitaLash Spotlight Highlighting Pencil


Już połowa listopada, zaraz grudzień a w drugim tygodniu mam już próbne testy gimnazjalne... Nie wiem w sumie czy się nimi przejmuje czy nie, no chciałabym dobrze je napisać, no ale wiedząc jak fatalnie wypadam na sprawdzianach pisemnych, nie liczę na wiele. Po za tym ostatnio udało mi się nawiązać współprace z firmą Revitalash i dzisiaj zrecenzuje pierwszy z ich produktów, czyli  Zaczarowany ołówek do rozświetlania urody. Na początek jednak zapoznam Was nieco z tą marką, przedstawiając piękną historię. A oto ona: 
''Wszystko zaczęło się pewnego dnia, kiedy mąż postanowił ofiarować swojej żonie wyjątkowy prezent…
Wynalazcą receptury Revitalash jest Doktor Michał Brinkenhoff. Był to specjalny prezent dla jego żony Gayle, która zachorowała na raka piersi. Agresywna chemioterapia uszkodziła jej piękne rzęsy, które stały się rzadkie i kruche. Rodzina Brinkenhoff intensywne poszukiwania naukowe doktora Brinkenhoffa i zespołu utalentowanych chemików i kosmetologów, doprowadziły do opracowania takiej receptury produktu, dzięki której rzęsy Gayle po okresie pięciu tygodni zastosowania, stały się witalne i piękne. Wkrótce przyjaciele i rodzina chcieli poznać sekret pięknych rzęs Gayle, która już wiedziała, że idealną nazwą dla cudownej odżywki do rzęs, która nadała jej rzęsom pełną witalności będzie REVITALASH. Idea produktu narodziła się z miłości męża do żony, który chciał pomóc żonie w powrocie do zdrowia. Dziś produkt jest dostępny dla wszystkich kobiet, które chcą mieć piękne rzęsy. Gayle i Michał Brinkenhoff przeznaczają część dochodu ze sprzedaży Revitalash na badania dotyczące raka piersi oraz inicjatywy edukacyjne z tym związane.''

Piękne, prawda? Mnie wzruszyła ta historia!

Przechodząc do recenzji. Od samego początku marka wzbudziła we mnie zaufanie, Pani która ze mną pisała maile była bardzo miła i pozytywnie nastawiona. Mogłam wybrać produkt który mnie zainteresował, a potem wystarczyło że wysłałam jej swoje dane. Na następny dzień po podaniu adresu, na pocztę przyszła informacja że przesyłka została wysłana i podana była dokładna data (następny dzień) oraz godziny w których paczka może przyjść. Dostałam ją 20.11 o godz. 17:18 - wszystko dokładnie przyszło mi na pocztę. Myślałam że przyjdzie mi małe pudełeczko w którym będzie ołówek, a przyszła mi dość duża packa jak na tak małą rzecz.


 Po otwarciu prezentowała się tak:


 Jak widać po za zaczarowanym ołówkiem RevitaLash dorzuciło mi parę innych drobiazgów :3 Oraz list skierowany do mnie z podziękowaniem za zainteresowanie marką ^^


Dziękuje za te drobiazgi~
Ołówek służy do różnych czynności, można nim zrobić 5 interesujących trików:
TRIK 1 : Efekt promiennego odmłodzenia na dzień i blask w makijażu wieczorowym – delikatnie wetrzyj pod łukiem brwiowym.
TRIK 2 : Zlikwiduj cienie pod oczami, powiększ oczy i nadaj im blasku – zastosuj w wewnętrznym kąciku oka.
TRIK 3 : Stwórz perfekcyjny makijaż oka, który utrzymuje się cały dzień – zastosuj na powiekę samodzielnie lub jako bazę pod cień.
TRIK 4 : Naturalny optyczny lifting i rozświetlenie – zastosuj na kość policzkową tak aby uzyskać wspaniałe rozświetlenie, możesz nałożyć jeszcze warstwę różu.
TRIK 5 : Pełne i naturalnie uwydatnione usta – zastosuj na dolną i centralną część wargi.


Każdy z tych trików się sprawdził. Dostałam go wczoraj,  przetestowałam dzisiaj. Kiedy rano się obudziłam nieogarnięta i oczywiście z podkrążonymi oczami użyłam go i powiem że je idealnie zlikwidował, nie było po nich śladu. Kolor ma złotawy, jednak po nałożeniu na skórę jest przezroczysty, lecz rozjaśniający i maskujący. Jako baza pod makijaż również się sprawdza, kredka nie rozmazywała mi się. 


Spośród ich produktów to właśnie on mnie zaciekawił, prezentował się bardo dobrze, a sprawuje się świetnie! Może on nie każdemu do gustu przypaść, ale sądzę że większości na pewno. Jeśli ktoś zastanawia nad jego zakupem, to nie się już nie zastanawia tylko bierze -> Zaczarowany ołówek. Mają również wiele innych świetnych produktów, odżywka do włosów, paznokci, cery. Polecam :)

I to na wszystko żegnam się z Wami i dobranoc :*

7 komentarzy:

  1. Rzeczywiście piękna historia <3
    Jejku wszystko jest takie fajne w tym pudełku :3
    Iris

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym go nabyć <3

    Kochana mogłabyś poklikać w linki w poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/11/shein-azurowy-sweterek-i-bluzeczka-z.html
    Z góry bardzo dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wszystko co rozświetla więc i tą kredkę bym zapewne pokochała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. gratulacje współpracy i powodzenia na testach ! :)

      Usuń
  4. Czytałam sporo pozytywnych recenzji na temat kosmetyków tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju tyle fajnych produktów! Aż ślinka cieknie hyhy :3
    https://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń