niedziela, 6 września 2015

Summer challenges

Anneyong ! ( * V * )
Jak tam po pierwszych dniach nauki? Ja już nie mam na nic czasu ;__;
Jeszcze mamy nowego księdza i mam teraz problem z bierzmowaniem ._.
Po za tym, ten rok szkolny będzie totalnie inny od poprzednich.
Przez te trzy dni już zdążyłam przeżyć załamke i wylać litry łez w szkolnej toalecie.
Jestem pewna że jeszcze dużo nie przyjemnych rzeczy spotkam mnie w tym roku,
ale na razie wolę o tym nie myśleć.

Wspominałam w poprzednim poście że zrobię serię Back to school,
jednak ciężko jest mi teraz znalezć czas aby spokojnie usiąść i napisać coś na blogu.
Kolejną przyczyną przez którą ta seria jest opózniona to zeszyt do polskiego.
Co roku mam A4 i w tym również takiego poszukiwałam w grubą linię,
no ale oczywiście za rozsądna cenę. Niestety nie znalazłam żadnego i postanowiłam
zakończyć moje poszukiwania jednocześnie zdając się na mały zeszyt A5 :'(
Ale nie o tym dzisiejszy post.
 
Na tych wakacjach na pewnej grupie na facebook'u do której należę
Cupcakes Family ❀
Admini zorganizowali nam pewną zabawę, cotygodniowe challenge.
W każdą środę dostawaliśmy nowe zadania i mieliśmy tydzień aby dodać filmik.
Ja się nakręciłam na to, ale z powodów osobistych nie mogłam zaszaleć,
jednak udało mi się wytrwać do samego końca, dlatego też
stwierdziłam że podzielę się tym z wami \. ( ^ W ^ ) ./

#challenge1
Przytulić obcą osobę na ulicy


#challenge2
Zrobić sobie zdjęcie ze sprzedawcą lub sprzedawczynią.
#challenge3
Zaśpiewać w miejscu publicznym Sia - '' Chandelier ''.

#challenge4
Zatańczyć makarenę w miejscu publicznym.
#challenge5
Zarapować zamówienie w fasfood'zie lub w sklepie.


#challenge6
Skonsumować coś komuś i powiedzieć ''ch*jowe nie płacę''.

#challenge7
Wylać na siebie min. 1,5 litra jakiegokolwiek płynu w miejscu publicznym.

#challenge8
Sprzedać lub oddać jakikolwiek przedmiot obcej osobie.



I co sądzicie ? Ja osobiście uważam że #challeng1 wyszedł mi najlepiej ^^
Za rok również ma się odbyć ta zabawa, także zapraszam do naszej grupy !
To wszytko, miłej reszty niedzieli ( ~ 3 * )

6 komentarzy:

  1. Jakie fajne <3 Ja bym nie miała odwagi niektórych zadań wykonać :3
    Iris

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne :) Szkoda, że się ie załapałam, lubię takie przedsięwzięcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam ze wszystkim na bieżąco. Z tego co wiem to chyba "Mielona" wygrała, ale u Ciebie również było ciekawie. Chciałam nawet wziąć udział, ale uznałam, że to raczej nie dla mnie [choć chodzenie w kocich uszkach, boso po rynku jest dla mnie w porządku].
    Poza tym zwróciłam również na coś uwagę- na co?
    Design na Twoim blogu jest jakiś taki zimny, zaś skoro szkoła jest okropna to "ogrzej go trochę" abyś lubiła tu wracać C: Mrochnego dnia!
    ~subiektywna-sasha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mielona wygrała.
      Zimny ? Tak sądzisz ? :/
      Poprostu nie każdemu pasuje różowyndesing a ja lubię mieć wszystko przytulnie idlatego. Ale jak w koncu znjde czas to byc moze cos wykombinuje ^^

      Usuń
  4. Oglądałam Twoje filmiki na grupie XD Niestety teraz, kiedt fb usunął mi stare konto i musiałam założyć nowe, to nie jestem w grupie, bo nie chcą mnie dodać XD Filmiki fajne, nie miałam odwagi, by wziąć udział w tym challengu :c
    mei-eveil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale jesteś odważna *^* Hah rapowanie zamówień wymiata :D
    Pozdrawiam! c:

    http://kpop-ff-yaoi-polskie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń