środa, 26 października 2016

Premiera książki ''Harry Potter i przeklęte dziecko''

Tak tak wiem znowu zawaliłam...
 prawie 3 miesiące bez żadnej notatki to nie jest mało,ale kto od dłuższego czasu czyta mojego bloga, ten wie że na początku roku szkolnego nigdy nie udaje mi się tworzyć notek. Teraz mam chwile czasu, bo nie poszłam do szkoły więc stwierdziłam, że trzeba to wykorzystać. Do pisania tego posta biorę się już od soboty, ale niestety jak na złość akurat mi klawiatura przestała w laptopie działać i tak musiałam poczekać aż do dzisiaj. 


Przejdę już do tematu. Otóż jak większość z Was pewnie wie, 
w zeszły piątek odbyła się premiera polskiego wydania najnowszej książki J.K. Rowling, kolejna część ''Harty Potter i przeklęte dziecko'', premiera angielska była 30 lipca 2016 r na londyńskim West Endzie. W całej Polsce odbyło się to tego samego dnia, a raczej nocy. W Sanoku (tu gdzie mieszkam) premiera była w Autorskiej - polecam tą księgarnie- całość rozpoczęła się o 21:00 i trwała do 1:00 w nocy. Było na prawdę świetnie, różne zabawy, gry, konkursy itd. Poznałam wspaniałych ludzi, z ok. mojego wieku, spędziłam z nimi cały wieczór i gadaliśmy jak starzy przyjaciele. 3 godziny zabawy i równo o 00:00 odsłonięto książki i rozpoczęto sprzedaż, 
która trwała już do końca.
Był konkurs na najlepsze przebranie, oczywiście ja musiałam wziąć w nim udział.
 Początkowo miałam się przebrać za Voldemorta, ale miałam zbyt mało czasu (dzień przed) żeby zdobyć przebranie,
więc ostatecznie zostałam opiekunem Slytherin'u, czyli Snapem.
Niestety nie zdobyłam pierwszego miejsca, za które otrzymano za darmo książkę premierową,
 ale 3 miejsce też nie było najgorsze, bo wraz z drugim mogliśmy wybrać sobie jakąkolwiek książkę z dwóch wydawnictw.
 Ponieważ ja książek jako tako nie czytam, a jak już to wypożyczam i byłabym przybita gdybym nie wyszła z czymś z Harry'ego to stwierdziłam, że wezmę sobie kolorowankę.

♥ ZDJĘCIA ♥

 No i to na tyle ( * . ~ )//

A Wy nabyliście już książkę lub macie taki zamiar? A może już przeczytaliście?
 Jeśli tak to napiszcie co myślicie! Ja się z Wami żegnam dzisiaj...
 



1 komentarz: