środa, 8 listopada 2017

Ulubieńcy PAŹDZIERNIKA - nowa seria.


Hej hej, to znowu ja! Jest kolejny post, więc jest dobrze (≧∇≦). Dzisiaj przychodzę do Was z postem rozpoczynającym serię, której miałam nigdy nie robić...a mianowicie ULUBIEŃCY. Nigdy nie przepadałam za tą serią, nawet jeśli moi ulubieni blogerzy/youtuberzy je dodawali, to je omijałam. A to dlatego, że głównie dotyczyło to kosmetyków, które mnie nie zwyczajnie nie interesują. Jednak ostatnio przypadkowo włączyłam filmik z ulubieńcami, a że i tak nie było żadnych innych to stwierdziłam, że go pooglądam. I tak z jednego filmu, na drugi i okazało się, że ta seria nie jest taka zła. Nie wiem czy po protu do niej ''dorosłam'', czy teraz się w niej trochę pozmieniało, ale postanowiłam spróbować w niej sił. Tak więc na koniec miesiąca (lub jak w dzisiejszym przypadku, początkiem nowego) taki post się na moim blogu pojawi i mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu.Także zapraszam do czytania! ♡^▽^♡ 

1. Książka / Film
Książka to nie będzie rzecz często pojawiająca się tutaj, bo zwyczajnie nie mam czasu na czytanie i powolutku czytam jedną. W tym miesiącu trochę chorowałam, dlatego miałam czas i książką października jest...''HARRY POTTER I KAMIEŃ FILOZOFICZNY''. Jestem fanką Harry'ego Potter'a, zarówno książek jak i filmów. Kiedy chce się troszkę wyciszyć i poruszyć wyobraźnię to sięgam po książki, natomiast kiedy chcę odpocząć włączam filmy. Atmosfera jesienna idealnie pokrywa się z atmosferą książki, dzięki czemu cudownie mi się czytało.
Połączenie 'książka/film' nie jest bez powodu, ponieważ filmem miesiąca, również jest ''HARRY POTTER I KAMIEŃ FILOZOFICZNY''! Ponura pogoda, aż się prosiła żeby pooglądać coś z równie ponurym klimatem, dlatego nie mogłam sobie odmówić.Chyba nie muszę opisywać fabuły, jeśli ktoś jeszcze nie czytał/nie oglądał to serdecznie polecam, na jesienne wieczory idealna!

2. Piosenka
Nie mogłam się zdecydować na jedną, ponieważ ja mam tak, że jak wpadnie mi w ucho jakaś piosenka to słucham jej dopóki mi nie zbrzydnie. Zaznaczę również, że ja nie słucham 'normalnych' piosenek, tylko są to zazwyczaj vocaloidy,ich fanduby, openingi i endingi z anime lub po prostu piosenki z bajek. W październiku takich piosenek było 5, więc wybór ulubionej nie był łatwy. Zdecydowałam podać Wam dwie, pierwszą z nich bez przerw słuchałam w pierwszej połowie października, a drugą, w drugiej połowie. Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu~

3. Gra
'Gra' nie będzie stałym bywalcem w ulubieńcach, ponieważ ja gram baaardzo rzadko, praktycznie wcale. Jednak będąc uziemioną w domu, zdecydowałam się sięgnąć po jakąś. Jest to gra którą ja wprost uwielbiam, gram w nią już wiele lat i muszę Wam ją zdecydowanie polecić, a jest to SYBERIA 1. Zarówno część 1 jak i 2 są świetne, mam nadzieje, że niedługo będzie dane mi zagrać w część 3. Nie jest ona przeglądarkowa, nie wiem też czy można ją pobrać, ale warto w nią zainwestować. Jest to gra przygodowa typu wskaż i kliknij.
Opis:
Główną bohaterką gry jest amerykańska prawniczką Kate Walker, która przybyła do miejscowości Valadilene (fikcyjna wioska, w której rozpoczyna się gra) we francuskich Alpach, aby sfinalizować zakup fabryki mechanicznych zabawek przez amerykański koncern. Jednak na miejscu okazuje się, że Anna Voralberg – osoba, która miała podpisać akt sprzedaży, nie żyje, a jedyny spadkobierca, Hans Voralberg, przebywa w Rosji. Zadaniem Kate będzie odnalezienie Hansa.W czasie podróży na Syberię Kate Walker będzie kilkakrotnie zatrzymywać się w różnych miejscowościach. Jej zadaniem będzie usuwać wszelkie przeszkody prawne i fizyczne, które będą uniemożliwiały odjazd. Gracz zwiedzi cztery fikcyjne miejscowości: małe, urocze Valadilene, miasteczko uniwersyteckie Barrockstadt, niemal opuszczony kompleks przemysłowy Komkolzgrad i uzdrowisko Aralbad.

4. YouTube
Postanowiłam wpleść tu YT, ponieważ czasem mam tak, że jest uzależniona i nałogowo oglądam, albo wybranego youtuber'a, albo filmiki o danej tematyce. W październiku powróciłam do kanału, który oglądałam rok temu, ale po świętach jakoś mi się odwidział i nie zwracałam uwagi na dodawane filmiki. Udało mi się część ich nadrobić i teraz oglądam wszystkie na bieżąco. A mianowicie, kanał miesiąca należy do: KOBUSJULIA. Bardzo lubię jej filmiki, a szczególności daily vlogi, co jest rzadkością, ponieważ nie przepadam za vlogami z dnia codziennego (o ile to nie są vlogmasy). Julia jest matką małego Aleksa, mieszkającą w Paryżu, dzięki temu można dowiedzieć się bardzo dużo o kulturze tego kraju, o prawach jakie w nim panują itd. Więc jeśli ktoś jest zaciekawiony życiem za granicą, to serdecznie polecam ten kanał!  
 

5. Blog/strona
W październiku, a raczej jego ostatnich dniach, znalazłam pewien blog, a raczej stronę, który mnie bardzo zainspirował i zmotywował, więc stwierdziłam, że musi się ona tutaj znaleźć, bo w sumie częściowo dzięki niej, w ogolę piszę ten post. Jest to ARCHISTACJA. Znajdziecie tam mnóstwo porad na temat wystroju i dekoracji wnętrz, organizacji, pomysłów DIY oraz różnych pięknych szablonów. Spędziłam 3 dni przeglądając wszystkie, na prawdę, wszystkie posty. Jest bardzo pomocny oraz przydatny, dlatego jeśli będziecie mieć chwilkę, to polecam tam zajrzeć ;)


 
6. Aplikacja
Mam różne fazy na aplikacje, podczas których jestem uzależniona od którejś z nich. W październiku nałogowo korzystałam z....PINTERST! W sumie odkryłam go dopiero początkiem października, a już został moją ulubioną aplikacją miesiąca. Jest w nim wiele inspirujących zdjęć, które nie raz już mi pomogły. Szczególnie przeglądam propozycje outfit'ów, wystroju wnętrz oraz różnych DIY. Można przeglądać za pomocą przeglądarki lub dzięki zainstalowanej aplikacji. Ja wole tą drugą wersje, jest o wiele wygodniejsza.

7. Wydarzenie
Stwierdziłam, że warto umieścić to w ulubieńcach, ponieważ jest to moje ulubione wydarzenie października (swoją drogą jedyne wesołe), choć było zrealizowane w jego ostatnich dniach. A mowa tu o... POWROCIE NA BLOGA! Mimo, że październik był jednym z najgorszych miesięcy 2016r. to dzięki postanowieniu, aby znów zacząć tu pisać, stał się, hmmmm... trochę mniej beznadziejny.


8. Coś nowego
''Coś nowego'' mówić będzie o zmianach, o czymś nowym co postanowiłam wpleść do swojego codziennego życia, co oczywiście wychodzi mi na dobre. Takim nowym odkryciem października jest... BULLET JOURNAL! Nie będę tu za dużo pisać, ponieważ chcę zrobić na ten temat osobny post. Powiem tylko, że takich dobrych odkryć, mogłoby byc zdecydowanie więcej.


To by było na tyle w dzisiejszym poście, mam nadzieję, że moi pierwsi ulubieńcy Wam przypadli do gustu i, że seria ta mile przyjmie się na moim blogu. Dawajcie koniecznie znać w komentarzu co o nich sądzicie, oraz jacy są wasi ulubieńcy? Tymczasem, sayonara~

2 komentarze: