sobota, 29 sierpnia 2015

Liebster Blog Award

Dobry wieczór :)
Wiem że dodaje to dość pózno mimo iż post napisany miałam już parę dni temu.   
Otóż dostałam nominację do Liebster Blog Award  od Randakseli.
Jak usłyszałam o tym to sama nie wiedziałam na czym to polega,
a więc rozchodzi się o to aby odpowiedzieć na pytania,
 które dostało się od nominującego, oraz nominować inne blogi ( 11 ) .


1). Stary uczony przekazał ci tajemną recepturę dzięki której fikcyjne osoby stają się realne w naszym świecie. Kogo byś uczynił/a realnym i dlaczego?

~ Gdybym mogła kilka osób to byłyby to:
^ Draco Malfoy - '' Harry Potter ''
^  Takuma - anime '' Hiiro no kakera ''
^ Usui -anime '' Koichou wa maid sama ''
^ Tsubaki & Natsume - anime '' Brother conflict ''

Dlatego że każdy z nich jest kochany :3
Draco jest typem niegrzecznego chłopca, ale wiadomo kiedy dla kogoś
jest szczerze miły. Po za tym jest słodziutki ^^
A ci czterej animowcy to są typem opiekuńczego chłopaka,
który wszystko zrobi dla swojej ukochanej i który zawsze chcę z nią być 
i ją chronić - taki jest mój ideał ale tssi .. :3


2).  Ten sam uczony może przekazać Ci umiejętności jednego z fikcyjnych bohaterów (literackich, filmowych, komiksowych... itp) Umiejętności jakiego bohatera chciałabyś/ chciałbyś posiadać?

~ Ojojoj tu będzie ciężko  .-. 
Dużo tego jest, bo dużo bajek oglądam itd. 
Chciałabym być czarodziejką, typu Winx. 
One mają śliczne stroje oraz ładne skrzydełka :3 
Chociaż nie powiem wróżką z Witch też mogłabym być, albo syrenką *-*


3). Jeśli miałabyś/miałbyś pieniądze by kupić jedną rzecz dla siebie jaką tylko chcesz, co by to było?

~ Nie ma chyba takiej rzeczy.
Mam wiele rzeczy które chciałabym mieć, ale nie mam jednej wybranej.
Pewnie byłby to bilet na wyprawę dookoła świata.
4).  Najfajniejsza gra/zabawa w jakiej brałeś udział to... I dlaczego jest taka fajna?

~ Oj na to odpowiedzieć nie umiem.
Już dawno się w nic nie bawiłam. Jak byłam młodsza to lubiłam
grać w państwa i miasta oraz bawić się w syrenki.
5). Jak co dzień otwierasz pocztę, tym razem jednak nie były to tylko rachunki, dostałeś coś niezwykłego, list od Między Światowej Organizacji Zwierzęcej, który uprawiania Cię do posiadania jakiego chcesz zwierzęcia. (Nie ma znaczenia rozmiar, poziom niebezpieczeństwa, kolor, pochodzenie galaktyczne, ani cena) Co byś sobie wybrał?

 ~ ALICORNA ! 
Zawszę chciałam mieć alicorna, czyli jednorożca i pegaza jednocześnie !
 Boś to moje marzenie * oczywiście należy do tych nierealnych * .


6).  Ulubiona piosenka, o której nie możesz zapomnieć i często do niej wracasz?

~ Ojeju ostatnio ciągle słucham  SHINee - LUCIFER *-*

7). Spotkałeś podróżnika w czasie, który proponuje Ci miesiąc życia w innej epoce. Co to za epoka i kogo chciałabyś/ chciałbyś tam spotkać.

8). Czy masz jakąś sentencję, cytat, motto, którymi kierujesz się na co dzień?

~ Nie mam jakiejś jednej konkretnej którą się głównie kieruję,
ale mam parę z którymi się zgadzam.

'' Zawsze bądz sobą ''
'' Dąż za marzeniami ''
'' Nigdy się nie poddawaj ! ''
'' Jeśli szczęście nie przyszło jeszcze do Ciebie,
to znaczy że jest duże i idzie do Ciebie małymi krokami''
'' Potknięcia są dowodem na to że próbujesz '' 

9). Idąc sam/ sama leśną dróżką, w środku dnia, rozmyślając o niczym. Nagle zatrzymujesz się gdyż swoją nogą coś wyczułeś. Wpatrujesz się w ziemię i dostrzegasz coś niedużego, bardzo brudnego i (co Twoja noga zdążyła poznać) twardego.  Podnosisz to, okazuje się że to stara i brudna szkatułka, otwierasz… co jest w środku?

~ Medalion który uczyni tego kto go znalazł bóstwem ( lub czarodziejką ),
odpowiedzialną naturę, ten las, oraz panowanie nad żywiołami.
I karteczka która wszystko by wyjaśniła, na której byłby mapa
do świątyni ^^ ( nie wcale nie zerżnęłam z Kmisama Hajimemashita :D ).
10). Musisz spędzić rok na bezludnej wyspie. Możesz zabrać tylko jedną książkę, bez szans na to, że przypłynie kolejna. Jaką książkę wybierasz i dlaczego?

~ Nie czytałam zbyt wielu książek, więc nie mam do wyboru,
no ale jeśli miałabym wybrać spośród tych przeczytanych '' Gwiazd naszych Wina' 

11). Czym jest dla Ciebie wolność?

~ Hmmm, oznacza to że jestem wolnym człowiekiem, sama o wszystkim decyduję,
sama wiem co jest dobre co złe. Być wolnym czyli móc robić to co się chce,
bez nadzoru, bez rozkazów innych..


Moje pytania :  
* Jakie jest Twoje największe marzenie, ale tak bardzo bardzo ?
 * Gdybyś prze jeden dzień mógł/mogła sprawować w kraju władzę, co byś ucznił/a ? 
* Sprawdzasz wyniki Toto lotka i widzisz że trafiłeś/ łaś szóstkę,
 wygrywasz 1 000 000 000 zł , na co wydasz pieniądze ? Zrób listę.
* Ulubiona bajka z dzieciństwa ?
*  Co zrobiłbyś / zrobiłabyś gdyby Twój ulubiony aktor/aktorka szedł obok Ciebie na ulicy ? 
* Masz manie na punkcie czegoś ?
* Czego się boisz ? Może masz jakieś fobie ?
* Gdyby czas nagle stanął w miejscu i ty byłbyś/ byłabyś jedyną istotą która normalnie funkcjonuje, co byś zrobił/a ?
* O czym najczęściej lubisz śnić ? A może sama wymyślasz sobie jakie historie na dobranoc ?
* Jesteś typem postaci dobrej czy raczej złej ?
* Marzenia ... jak potrafisz to zinterpretować ?


  Nominuję : 
1. O modzie azjatyckie
2.DoSmileYourself 
3.Rena Uchiha
4.Daily Dose of beauty
5.Qeen of Moon 
6.Pastel pig 
7.optymistka 
8. Manokine
9. Jelly- Jelly
10. Kaczka z piekła rodem 
11.Get your blue crayon  


Jutro jadę na pogrzeb stryjka, więc niestety nie dodam postu
który chciałam dodać już tydzień temu :'(
Czyli '' Back to school '', ale mam nadzieję że uda mi się zrobić jak najszybciej ! 

To wszystko na dzisiaj, dobranoc .

6 komentarzy:

  1. ja jeszcze nie miałam okazji przeczytać "Gwiazd naszych wina", ale mam nadzieję, że mi się uda :)
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bardzo dobra książka. Ja strasznie ryczałam :'(
      Teraz mam zamiar czytać papierowe miasta * tego samego autora *

      Usuń
  2. Mega blog, chętne zostanę tu na dłużej
    Jesteś bardzo podobna do Usami (^▽^)
    Mnie też kiedyś mówiono, że jestem do niej podobna jednak ja tam za nią jakoś bardzo nie przepadam ;;
    Miłego wieczoru
    http://alicjawkrainiekotow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :3
      Ja sądzę że nie jestem podobna tylko tak n niektórych zdjęciach wychodzę :>

      Usuń
  3. SErdeczności , ciekawa stronka brawo !Zapraszam
    http://www.skrzynkaintencji100.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń